کد خبر: ۳۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

فروش واکسن کرونا در اینستاگرام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ گفت: فردی که واکسن‌های تقلبی کرونا را با قیمت‌های نجومی در اینستاگرام به شهروندان می‌فروخت دستگیر شد.
قلم‌نیوز:رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری فردی که واکسن‌های تقلبی کرونا را با قیمت‌های نجومی به شهروندان می‌فروخت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۵ عدد واکسن تقلبی کرونا کشف شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار داشت: شهروندی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، از ترس ابتلا به ویروس کرونا، در فضای مجازی برای خرید واکسن جستجو و یک صفحه اینستاگرامی که مدعی فروش واکسن‌های کرونا با شرایط ویژه بود را مشاهده کردم و به ادمین پیام دادم پس از لحظاتی پاسخ من را داد و گفت تنها چند دقیقه زمان برای خرید باقی مانده است که بنده سریعا مبلغ اعلامی را واریز کردم و ساعاتی بعد واکسن را تحویل گرفتم، اما زمانی که برای تزریق به یکی از دوستان خود که پزشک است مراجعه کردم متوجه شدم واکسن تقلبی بوده است.

وی عنوان کرد: بررسی موضوع در اختیار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و مشخص شد، متهم با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی در فضای مجازی و سوءاستفاده از تصاویر آرشیوی تزریق واکسن اقدام به فروش دارو‌های غیرقابل استفاده تحت عنوان واکسن کرونا به کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌کند.

رئیس پلیس فتا ابراز داشت: با شناسایی هویت واقعی متهم و مخفیگاه وی در یکی از مناطق شمالی تهران، با هماهنگی‌های قضادی متهم در مخفیگاهش دستگیر و بیش از ۳۵ عدد واکسن تقلبی کرونا از این مکان کشف شد.

منبع: حادثه ۲۴


نظرات بینندگان