کد خبر: ۳۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی از کارخانجات پارس

در جریان این بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی از نزدیک بخش های مختلف کارخانه لوازم خانگی پارس را که بیش از 45 سال سابقه تولید در امر لوازم خانگی دارد را بازدید و مورد ارزیابی قرارداد.
قلم‌نیوز:در جریان این بازدید مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی از نزدیک بخش های مختلف کارخانه لوازم خانگی پارس را که بیش از 45 سال سابقه تولید در امر لوازم خانگی دارد را بازدید و مورد ارزیابی قرارداد.

دکتر نجفی با توجه به تقاضای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره لوازم خانگی پارس مبنی بر تامین منابع مالی مورد نیاز برای تغییرات ظاهر محصولات، توسعه و به روز رسانه محصولات این شرکت، قول مساعدت و همکاری لازم از سوی هلدینگ صنایع عمومی را به مسئولان این شرکت اعلام کرد.

همچنین در این دیدار دکترمحمدزاده مدیرعامل لوازم خانگی پارس با توضیح سابقه و قدمت شرکت پارس گفت: خط تولید ماشین لباسشویی شرکت در چند سال گذشته متوقف شده بود و ما سعی کردیم در سال گذشته این خط تولید را راه اندازی کنیم. به همین منظور خط تولید آماده سازی و تعداد 300 دستگاه محصول به عنوان پیش تولید آماده شد. با این حال تلاش داریم تا با نهایی کردن قراردادهای همکاری با دیگر شرکت ها از ظرفیت قابل استفاده شرکت پارس در امر تولید نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

محمدزاده افزود: ظرفیت تولید ماشین لباسشویی دوهزار دستگاه و ظرفیت تولید ماشین ظرفشویی شرکت پارس هزار دستگاه در ماه است که تلاش می کنیم در ابتدای نیمه دوم امسال آن را به بهره برداری برسانیم. همچنین در نیمه دوم امسال تغییر ظاهر محصولات برودتی را در پارس شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل پارس با اشاره به سابقه طولانی شرکت پارس در امر تولید وسائل برودتی گفت: پارس باید بسیار زودتر از این وارد بازار تولید و فروش کولرهای گازی میشد، اما با این حال برنامه ما این است که برای سال 1401 کولرگازی را به سبد محصولات پارس اضافه کنیم.

محمد زاده همچنین با اشاره به مشکلات نقدینگی به برخی مشکلات در تهیه مواد اولیه این شرکت در شرایط تحریمی نیز پرداخت و گفت: به جرات می توان گفت که امروز پارس با ایجاد انضباط در همه امور به سمت افق های جدید حرکت می کند.

همچنین در این نشست سجاد باشی معاونت فروش و عضو هیات مدیره این شرکت نیز با اشاره به ایجاد استقلال سازمان های فروش و بازرگانی شرکت گفت: تغییر در ظاهر یخچال های پارس از نیازهای اساسی این شرکت است. چراکه با تولید ماشین های ظرفشویی و لباسشویی جدید، اگر ظاهر محصولات ما تغییر نکند، هماهنگی میان اجزای مختلف سبدکالای ما ایجاد نخواهد شد و این موضوع به بازار محصولات ما می تواند آسیب وارد کند.
نظرات بینندگان