کد خبر: ۳۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

ادعای مادر بابک خرمدین: همسرم به دخترمان تجاوز می‌کرد

در فایل صوتی که روز یکشنبه، ۶ خرداد منتشر شده است، ایران موسوی ثانی، مادر بابک خرمدین ادعا می‌کند به واسطه خشونت‌های همسرش مجبور به سکوت بوده و دخالتی در قتل‌ها نداشته است.
قلم‌نیوز:به تازگی یک فایل صوتی از مادر هفتاد ساله بابک خرمدین که به جرم معاونت در قتل دو فرزند و دامادش در زندان قرچک ورامین به سر می‌برد، منتشر شده که در آن ادعا می‌کند، به واسطه خشونت‌های همسرش مجبور به سکوت بوده و دخالتی در قتل‌ها نداشته است.


 ایران موسوی در این فایل صوتی می‌گوید که همسرش به آرزو دختر مقتولشان زمانی که کودک بوده تجاوز کرده، و او هم به علت خشونت و شکنجه‌های روحی اکبر خرمدین مجبور به سکوت بوده است. موسوی مدعی است که همسرش همیشه او را زندانی می‌کرده و فرزندانش را بدون هیچ گناهی به قتل رسانده است.

این درحالی است که اکبر خرمدین علت قتل هایش را رفتار نامتعارف، مصرف الکل و مواد مخدر فرزنداش اعلام کرده بود.

پیشتر دوست آرزو خرمدین هم ادعا کرده بود که از آرزو شنیده پدرش به او تجاوز کرده است. اما این موضوع با توسط آزیتا خرمدین خواهر آرزو تکذیب شد. او گفت که عوامل نشر اکاذیب شکایت می‌کند.  

همچنین قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران هم پیش از اعتراف مادر بابک خرمدین گفته بود که «همسر اکبر خرمدین تحت فشار همسرش نبوده و از تمام ماجرا‌ها با خبر بوده است». اما حالا ایران موسوی منکر همکاری با همسرش شده و خود را قربانی و زندانیِ اکبر دانسته است.
نظرات بینندگان