کد خبر: ۳۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

پزشکیان: با حمام و رادیو هم مخالفت کردیم، اما راه به جایی نبُرد

مسعود پزشکیان، نماینده تبریز،‌ با انتقاد از طرح مجلس برای محدودیت فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها گفت: «با رادیو،‌ حمام،‌ ویدیو و هرچیز تازه‌ای مخالفت کردیم و این به هیچ جایی نمی‌رسد»
قلم‌نیوز:مسعود پزشکیان، نماینده تبریز،‌ با انتقاد از طرح مجلس برای محدودیت فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها گفت: «با رادیو،‌ حمام،‌ ویدیو و هرچیز تازه‌ای مخالفت کردیم و این به هیچ جایی نمی‌رسد»

او دو موضوع حذف یک جریان سیاسی از صحنه انتخابات و قدرت و نیز طرح مجلس پیرامون فضای مجازی و مجازات استفاده‌کنندگان از فیلترشکن‌ها را بررسی و آنها را بی‌ثمر و بدون نتیجه عنوان کرد.

پزشکیان گفته: «کشور مال یک دسته، گروه و جریان نیست. ولی متاسفانه همه آن کسانی را که آن طرف بودند به بهانه‌های مختلف کنار گذاشتیم و یکدست کردیم.

حالا یک دست کردند؟ اشکال ندارد سفره مردم را رنگین کنند  ولی اگر نتوانستند بازی «کی بود، کی بود، ما نبودیم به راه نیندازند»؛ حالا که خودشان هستند، حل کنند ما هم دعا و کمک می‌کنیم.

آن‌ها که ادعا کردند مشکل مسکن و سوءمدیریت هست و سفره مردم رنگی نیست، گفتند که برجام و FATF بد است؛ خب این‌ دو مورد را حل نکنند و با طرف‌های مقابل هم دعوا کنند و مشکلات کشور را حل کنند، ببینند شدنی است؟ امکان ندارد که چنین امری محقق شود.

همه آدم‌ها را بیرون بگذارند. مهم نیست که من باشم یا دیگری مهم این است که مشکل مردم را حل کنیم، نه این‌که یا دعوا بر سر این باشد که من بخورم و تو نخوری.

منابع این مملکت را یا ما خورده‌ایم یا آن‌ها؛ یا این‌که ما خواب‌مان برده و دیگران خوردند یا خودمان نیز دست داشته‌ایم.»
نظرات بینندگان