کد خبر: ۳۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

پالایشگاه روغن سازی ایرانول دچار حادثه نشده است

در پی وقوع آتش سوزی در پالایشگاه جنوب تهران، زارع‌پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول ضمن ابراز تاسف از اتفاق پیش آمده گفت: با توجه به همجواری پالایشگاه تهران با پالایشگاه روغن سازی شرکت نفت ایرانول، خوشبختانه هیچ مشکلی برای تاسیسات و مجموعه پالایشگاه این شرکت به وجود نیامده است.
قلم‌نیوز:به گزارش روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، زارع پور اشکذری با اعلام این خبر که منبع اصلی تامین خوراک شرکت نفت ایرانول، پالایشگاه تهران است افزود:
خوشبختانه طبق تمهیدات اندیشیده شده و تعامل همیشگی مسئولین پالایشگاه تهران، تمامی مخازن شرکت با ظرفیت کامل از خوراک پر است و هیچ خللی در انجام تعهدات ما نسبت به مشتریان اتفاق نخواهد افتاد.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول همچنین تاکید کرد: در اوایل شروع آتش‌سوزی تمامی مدیران در پالایشگاه شرکت نفت ایرانول حاضر شدند و برای خروج همکاران و پیمانکاران اقدامات لازم انجام شد و همچنین تا مهار کامل آتش تمامی عملیات پالایشگاه به صورت موقت متوقف شد.
زارع پور اعلام کرد: در حال حاضر با هماهنگی مسئولان پالایشگاه تهران، در حال انجام اقدامات لازم جهت راه اندازی مجدد پالایشگاه روغن سازی ایرانول و بازگشت به روال عادی هستیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه حادثه پالایشگاه تهران تحت کنترل است و از حجم آتش کاسته شده است و امیدواریم در اسرع وقت آتش به صورت کامل مهار شود.
نظرات بینندگان