کد خبر: ۳۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

واقعیت ماجرای آدم‌ربایی با ۲۰۶ در جاده تلو

پلیس به کلیپی که ادعا می‌کرد یک زن جوان در جاده تلو دزدیده شده، ورود کرد و درباره آن توضیح داد.
قلم‌نیوز:روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دیده می شود خودرویی در جاده تلو در حال حرکت است. در این کلیپ درِ خودرو باز است و پاهای یک زن جوان از ماشین بیرون زده شده و در همین حال خودرو با درِ نیمه باز در حال حرکت است. این در حالی است که سرنشینان خودروی پشت سر اقدام به فیلمبرداری از این صحنه کرده‌اند و احتمال آدم‌ربایی می‌دهند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران در توضیح این خبر گفت: روز گذشته صاحب خودرویی که پلاک آن در فیلم مشخص بود، به کلانتری ۱۴۶ حکیمیه احضار شد. ماجرا از آن قرار بود که زن و شوهر جوان بر سر اختلافات خانوادگی برای گفت‌وگو در جاده قرار گذاشته بودند.

زن جوان ادعا می‌کرد شوهرش اعتیاد شدید دارد و علت اختلاف با او را همین اختلاف عنوان کرده بود. روز حادثه در حالی که در خودرو برادرخانم در جاده تلو در حال گفت‌وگو بودند، ناگهان درگیری زن و شوهر بالا گرفت و زن، درِ خودروی در حال حرکت را باز کرده که کمی جلوتر راننده که برادرخانم بود، خودرو را متوقف و با وساطت، خواهر خود را آرام کرده بود.

صاحب خودرو همراه خواهرش در کلانتری حاضر شدند و توضیحات خود را ارائه دادند. آنها شکایتی علیه همدیگر نداشتند و اعلام کردند همسر زن جوان به شمال کشور رفته است و اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی است.

نظرات بینندگان