کد خبر: ۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

آیا Crash Bandicoot به سونی بازگشته است؟

بسیاری از کاربران پلی استیشن با بازی های Crash بر روی PSOne خاطره های بسیاری دارند و خواستار بازگشت این بازی به PlayStation هستند.

زمانی فرنچایز Crash Bandicoot در اختیار سونی بود تا آنکه Activision به آن علاقه نشان داد و نهایتا این IP پرطرفدار را خریداری کرد، که باید گفت کار خاصی هم با این عنوان نکرد. اما به نظر می رسد سونی احتمالا بار دیگر این IP را ازآن خود کرده باشد. 

آیا Crash Bandicoot به سونی بازگشته است؟

یکی از بزرگترین Easter Eggهای پلی استیشن را در بازی Uncharted 4 خواهید دید. زمانی که درست در ابتدای بازی نیتن دریک و النا در حالی که مشغل بازی Crash Bandicoot بر رویPlayStation One هستند نمایش داده می شوند.

در این بازی محتویاتی از منابع مختلف به نمایش در می آید که از همه ی آن ها در تیتراژ نهایی بازی نام برده می شود، بجز یک محتوا: سونی در تیتراژ نهایی بازی Uncharted 4، از کمپانی Activision بخاطر استفاده از Crash Bandicoot نام نمی برد.

در ادامه تصاویری از تیتراژ پایانی Uncharted 4 را می بینید که در هیچ کدام از آن ها، نامی ازActivision به میان نیامده است. این اقدام سونی تنها می تواند نتیجه یکی از این دو احتمال باشد: در حالت اول سونی فراموش کرده نام اکتیویژن را بخاطر استفاده از فرنچایز Crash ذکر کند. این اتفاق پیش از این نیز در استفاده از محتویات مربوط به بازی Assassin’s Creed: Black Flag در تریلر بازی افتاده بود که سونی به این خاطر از سازنده بازی عذرخواهی کرد. اما احتمال دوم آن است که سونی این IP را از Activison پس گرفته و Crash بار دیگر به خانه خود بازگشته است.

بسیاری از کاربران پلی استیشن با بازی های Crash بر روی PSOne خاطره های بسیاری دارند و خواستار بازگشت این بازی به PlayStation هستند. کمپانی Naughty Dog کار خود را با فرنچایز Uncharted تمام کرده است و در حال حاضر، دو تیم در این استودیو مشغول به کار هستند. تیم اول احتمالا به سراغ The Last of Us 2 رفته و تیم دوم ممکن است در حال کار بر روی نسخه جدیدی از Crash Bandicoot برای PlayStation 4 باشد.

اگر Crash Bandicoot بار دیگر به پلی استیشن بازگردد، سر و صدای بسیار زیادی در دنیای بازی های ویدیویی به راه خواهد انداخت.

آیا Crash Bandicoot به سونی بازگشته است؟

آیا Crash Bandicoot به سونی بازگشته است؟

منبع: تک شات

نظرات بینندگان