کد خبر: ۳۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

مراسم تجلیل از بانوان همکاردرشرکت لوازم خانگی پارس

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس به مناسبت گرامیداشت روز زن، از بانوان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.
قلم‌نیوز:به گزارش روابط عمومی پارس، در این مراسم که در روز ولادت حضرت زهرا(س) به طور همزمان در کارخانه و دفتر مرکزی برگزار شد، دکتر محمدزاده با تشکر از بانوان این مجموعه، از زحمات آنها قدردانی به عمل آورد.
مدیرعامل پارس با اشاره به ایام مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از همزمانی این رویدادها با راه اندازی خط تولید دوباره ماشین لباسشویی پارس ابراز خرسندی کرد و آن را نشانه مثبتی برای آینده روشن پارس دانست.
دکترمحمدزاده با بیان اینکه «امروز با افتخار خدمت شما بانوان پارس رسیدیم تا این روز را به شما تبریک بگوییم» اضافه کرد: به لطف پروردگار امروز زنان و مردان دوشادوش هم در مجموعه های فرهنگی، علمی و صنعتی مشغول به فعالیت هستند. امروز آمارهای قبولی بانوان در دانشگاه ها از مردان پیشی گرفته است و همه این موارد از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.»
مدیرعامل پارس افزود: در هر جامعه اولین رکن آن جامعه خانواده است و دین مبین اسلام معتقد است که خانواده و تربیت فرزندان باید تحت مدیریت زنان باشد.
دکترمحمد زاده با اشاره به حدیث نبوی «از دامن زن، مرد به معراج می سد» افزود: وظیفه همه ماست که در هر مجموعه ای که هستیم، قدردان زحمات زنان باشیم.
مدیرعامل پارس با بیان اینکه «زنانی که در صنعت مشغول به فعالیت هستند تلاش مضاعفی را به ظهور می رسانند» گفت: «در مجموعه پارس فرصت برای رشد و پیشرفت بانوان همواره فراهم است.»
مهندس نصیری مدیرکارخانه پارس نیز با تبریک و تشکر از مدیریت و پرسنل پارس به پیشی گرفتن تولید از برنامه ریزی سالانه اشاره کرد و آن را امر بی سابقه ای در ده سال گذشته در مجموعه پارس خواند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تمامی بانوانی که در کارخانه پارس مشغول به فعالیت هستند تقدیر به عمل آمد.
نظرات بینندگان