کد خبر: ۲۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
گوهر خیر اندیش، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، عصر روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

قلم‌نیوز:گوهر خیر اندیش، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که  به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، عصر روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

بیتا منصوری، تهیه کننده سینما و از دوستان نزدیک خیراندیش در این باره به ایسنا گفت: خوشبختانه حال ایشان مساعد است و به تشخیص پزشک درمانگرشان عصر دیروز، دوشنبه 20 بهمن ماه، مرخص شدند تا ادامه درمان خود را در خانه انجام دهند و دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند.

دوستان خیراندیش، از جمله عباس یاری، منتقد سینما و دبیر تحریریه مجله «فیلم» و بیتا منصوری، تهیه کننده سینما، گفته بودند این بازیگر مشغول بازی در یک پروژه تصویری بوده، پس از ابتلا به کرونا دیر به بیمارستان مراجعه کرد و همین تاخیر سبب شد که چهل درصد ریه او درگیر کرونا شود و به همین دلیل دوره فیزوتراپی ریه را گذراند ولی خوشبختانه بعد از چند روز مشکل ریه حل شد و حالا هم شرایط او به گونه‌ای است که می‌تواند درمان خود را در خانه ادامه بدهد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: