کد خبر: ۲۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۹
هر دلار امروز (دوشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۲ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته(شنبه) یک هزار و یکصدتومان کاهش داشت، نرخ هر یورو نیز به ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.
قلم‌نیوز: روند نزولی نرخ دلار از اوایل هفته گذشته شتاب گرفت، به طوری که از کانال ۲۶ هزار تومانی به سوی نرخ‌های پایین‌تر حرکت کرد. بر این اساس، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۳  و ۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه، ۲۹دی‌ماه) ۲۲ هزار تومان اعلام شد.

 قیمت فروش یورو نیز با کاهش یک هزار و ۳۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (شنبه ۲۷ دی) به ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۱ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۶ هزار تومان اعلام شد،  همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۱ هزار و ۴۳۱ تومان و قیمت فروش آن ۲۱ هزار و ۶۴۵ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۵ هزار و ۷۷۱ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۲۹ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (شنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۲۷ هزار و ۹۶۳ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت ۲۳ هزار و ۱۴۵ تومان معامله شد.

همچنین در این بازار حواله یورو در روز کاری شنبه گذشته ۳۰ هزار و ۸۹۷ تومان معامله شد و حواله دلار نیز ۲۴ هزار و ۹۸۴ تومان مورد تبادل قرار گرفت.  

به گزارش ایرنا، قیمت دلار در روزهای اخیر با توجه به افزایش امیدواری در خصوص صادرات نفت و دسترسی به منابع مالی افزایش کاهشی شده است. 

هفته گذشته نیز رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که ایران توانسته گشایش هایی در فروش نفت داشته باشد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: