کد خبر: ۲۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹
وکیل باشگاه پرسپولیس جزئیات لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در پرونده عیسی آل‌کثیر را تشریح کرد.

قلم‌نیوز:باشگاه پرسپولیس روز جمعه لایحه دفاعی خود در پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر را به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا پرونده محرومیت ۶ ماهه مهاجم پرسپولیس در این کمیته مورد بررسی قرار بگیرد.

امیر ساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس درباره جزئیات لایحه دفاعی ارسال شده از سوی باشگاه پرسپولیس تشریح کرد: تمامی ملاحظات، دفاعیات و مستندات که در شبکه اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی می‌بینیم که آل‌کثیر مصاحبه‌هایی داشته و درباره ارتباط عمیق عاطفی‌اش با برادرزاده‌اش صحبت کرده و شادی گل‌هایش را به او تقدیم می‌کند، یا شادی گل سال‌های قبل او، همه و همه مستنداتی است در همان ابتدا و در کشور قطر که AFC آل‌کثیر را دعوت کرد تا توضیحاتی را در مورد شادی گل‌اش ارائه دهد، تمام این ملاحظات آنجا مطرح شد. در رأی نهایی AFC نیز که ۶ ماه این بازیکن را محروم کرد، به تمام این مستندات اشاره شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که تمام این مستندات را در نظر گرفته، اما به نظرش شادی گل آل‌کثیر نژادپرستانه بوده و این بازیکن محروم خواهد بود.

مصالح ساختمانی رو آنلاین خرید کن

مصالح ساختمانی رو آنلاین خرید کن

وی افزود: با توجه به این موضوع، ما الان سعی کردیم کاملا در فضای تحلیل حقوقی، استدلال‌های خوبی به مستندات اضافه کنیم و ضمن اینکه مستندات خودمان را در مورد انگیزه‌های غیر نژادپرستانه آل‌کثیر، با عکس‌ها، فیلم و سایر موارد تکمیل کنیم. به هر حال رویکرد لایحه ما بسیار حقوقی و فنی شده است. حتی به نظریه‌های حقوقی هم در این لایحه خیلی توجه شد. از طرفی هم سعی کردیم کار قوی حقوقی را ارائه دهیم. علیرغم اینکه متن رأی AFC حدود ۱۰ صفحه بود، مجموعه لایحه ما بالای ۵۰ الی ۶۰ صفحه شد. ما سعی کردیم این موضوع را تحلیل حقوقی کنیم، به امید اینکه نگاه کمیته استیناف هم مبتنی بر واقعیت‌ها باشد.
وکیل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظرش چه زمانی حکم کمیته استیناف در این پرونده اعلام خواهد شد، گفت: من پاسخ مشخصی برای این موضوع ندارم، چون در مقررات مهلت معینی برای این موضوع در نظر گرفته نشده است، اما پیش‌بینی شخصی من این است که صدور رأی بیش از یک ماه طول نکشد. حتی ممکن است تا یک هفته یا ۱۰ روز آینده این حکم صادر شود. این موضوع بستگی به این دارد که چه زمانی جلسه کمیته استیناف تشکیل شود.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: