کد خبر: ۲۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
افت ۷ هزار واحدی شاخص کل
بازار سهام امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه در ابتدای معاملات صعودی آغاز به کار کرد و شاخص کل رقم یک میلیون و ۴۳۱ هزار واحد را لمس کرد اما در ادامه معاملات روندی نزولی در پیش گرفت و منفی به کار خود پایان داد. در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت ۷ هزار و ۵ واحدی در محدوده یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد متوقف شد.
قلم‌نیوز:در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۷ هزار و ۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۷۵ واحد کاهش به رقم ۳۹۳ هزار و ۸۷۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۹۳ هزار معامله به ارزش ۹۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پالایش نفت تهران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.  

فرابورس نیز با ۳۸ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۹۷۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۵۸۲ هزار و ۳۴ معامله انجام داده‌اند که ۴۰ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه‌گذاری صبا تامین، بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: