کد خبر: ۲۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
استقلال از میان دیاباته و میلیچ اولویتش حفظ ستاره خط حمله خود بود.
قلم‌نیوز: در حالی که فصل بیستم لیگ برتر قرار است از ۱۰ آبان آغاز شود اما هنوز تکلیف نقل و انتقالات استقلال مشخص نیست. آبی ها هنوز موفق به ثبت قرارداد بازیکنان خود نشده اند و پنجره آنها هنوز بسته است. مدیران باشگاه این روزها اولویت شان پرداخت بدهی این باشگاه به شفر است تا پنجره نقل و انتقالاتی اشان باز شود. موضوعی که باعث شده پرداخت تا مذاکره با علی کریمی و پرداخت مطالبات میلیچ به بعد از توافق با شفر موکول شود.

میلیچ اگرچه نامه فسخ خود را به باشگاه ارسال کرده اما همچنان منتظر پرداخت مطالباتش است تا به ایران بازگردد. او حتی چند روز قبل با انتشار یک استوری به بالا رفتن قیمت ارز در ایران اشاره کرد و اینکه بازگشتش به این دلیل ممکن است صورت نگیرد. با توجه به بدهی سنگین استقلال به شفر و جبارف و پاختاکور بعید به نظر می رسد این باشگاه توان پرداخت مطالبات میلیچ را داشته باشد. این در حالی است که آبی ها مطالبات شیخ را هم از طریق خلیل زاده پرداخت کردند و او مدعی شد این مبلغ ۱۰ میلیاردی را از حساب خودش واریز کرده است.

استقلال در  واقع از میان دیاباته و میلیچ اولویتش قطعا ستاره خط حمله خود بوده تا جایی که مذاکره با کریمی ستاره خط میانی خط میانی خود را هم به بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود موکول کرده است.

آبی ها برای حفظ میلیچ منتظر اتفاقات روزهای آینده هستند و این در شرایطی است که باید دید میلیچ آیا منتظر باشگاه خواهد ماند یا نه.

منبع: همشهری آنلاین

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: