کد خبر: ۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

63 داعشی در الرمادی و صلاح الدین عراق کشته شدند

نیروی مقاومت مردمی (الحشد الشعبی) عراق روز جمعه اعلام کرد: در حمله نیروهای مشترک ارتش عراق به تجمع عناصر تروریستی داعش در رمادی و صلاح الدین 63 عنصر تروریستی کشته شدند.

به نوشته پایگاه خبری الیوم السابع، این گروه در بیانیه ای مطبوعاتی افزود: نیروهای گروه مقاومت مردمی (الحشد الشعبی) با همکاری نیروهای ارتش و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق با حمله به تجمعات این گروه تروریستی در منطقه «الثرثار» واقع در شمال شهر رمادی 60 تروریست را کشتند.

براساس این گزارش، عناصر تروریستی داعش با کمین در منازل شهر رمادی قصد حمله به نیروهای ارتش عراق حاضر در منطقه «الثرثار» را داشتند.

همچنین نیروهای مقاومت مردمی (الحشد الشعبی) در درگیری با گروه تروریستی تکفیری داعش در منطقه «جبال المکحول» در استان صلاح الدین سه تروریست داعشی را کشتند.

استان الانبار شاهد عملیات گسترده بازپس گیری مناطق تحت اشغال داعش با مشارکت نیروهای امنیتی، عشایر و نیروی هوایی ارتش است.

نیروهای عراقی مشترک در این عملیات چندین منطقه و گذرگاه بمب گذاری شده را پاکسازی و عملیات آزادسازی مرکز الرمادی را تا شرق ادامه دادند و منطقه «الصوفیه» را آزاد و تروریست های داعش را از دو منطقه «السجاریه» و«جزیره الخالدیه» بیرون راندند.

نیروهای عراقی در حال حاضر درصدد آزادسازی فلوجه مهمترین پناهگاه داعش در الانبار هستند.

داعش از تابستان سال گذشته تاکنون برخی شهرهای شمال و غرب عراق را اشغال و مرتکب جنایات زیادی شده است.

نظرات بینندگان