کد خبر: ۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

۴۴خانوار سیل زده درکرمانشاه امدادرسانی شدند/ اعزام بالگردبه ایلام

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امداد رسانی به ۴۴ خانوار سیل زده در استان و همچنین اعزام نیرو به استان های همجوار خبر داد.
۴۴خانوار سیل زده درکرمانشاه امدادرسانی شدند/ اعزام بالگردبه ایلام

جهانگیر پورحسن ضمن اشاره به بارش های های صورت گرفته در استان کرمانشاه طی روزهای اخیر و وقوع سیل در برخی مناطق اظهار داشت: طی این مدت نیروهای جمعیت هلال احمر استان در حالت آماده باش بوده و در مجموع ۴۸ تیم عملیاتی در سطح استان فعال بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طی این مدت در مجموع به ۴۴ خانوار سیل زده شامل ۲۱۱ نفر در سطح استان امداد رسانی شده است.

پورحسن گفت: ۳۰ دستگاه خودروی کمک دار به همراه آمبولانس و نیز موتور پمپ آب و لجن کش از جمله تجهیزاتی بوده که در راستای امداد رسانی به سیل زدگان از آنها استفاده شده است.

وی همچنین از توزیع ۲۱۸ بسته مواد غذایی شامل کنسرو، نان، خرما و پتو به همراه پتو، زیرانداز و نایلون سنگری توسط هلال احمر بین خانوارهای سیل زده خبر داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: بیشترین امداد رسانی ها در شهرستان های کرمانشاه، سنقر، هرسین و کنگاور صورت گرفته است.

پورحسن اظهار داشت: طی روزهای اخیر هلال احمر کرمانشاه پشتیبانی و امداد رسانی به استان های همجوار را نیز انجام داده و صبح امروز سه نفر در رودخانه  سیمره ایلام در محاصره سیل قرار داشتند که غرق شدن آنها حتمی بود که با اعزام بالگرد موفق به نجات آنها شدیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: همچنین ۵ خانواده عشایر نیز در منطقه ای بین هرسین و نورآباد گرفتار شده بودند که در این راستا نیز نسبت به اعزام نیرو به این منطقه اقدام کردیم.
نظرات بینندگان