کد خبر: ۱۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
توزیع پول نو از طریق شعب بانک صادرات ایران در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، توزیع پول اسکناس نو، ایران چک و مسکوک توسط شعب این بانک به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در ایام پایانی سال صورت نخواهد گرفت.
گسترش ویروس کرونا از طریق مبادله اسکناس و وجوه نقد، از جمله هشدارهای مسئولان از زمان اپیدمی ویروس کرونا بوده و در همین راستا بانک صادرات ایران برای کمک به کاهش شیوع این بیماری، در ایام پایانی سال از توزیع اسکناس نو از طریق شعب خودداری خواهد کرد.
ابزارهای بانکداری الکترونیک از جمله نرم‌افزارهای موبایلی و درگاه‌های مختلف اینترنتی مانند اپلیکیشن «صاپ»، «همراه‌بانک»، «اینترنت‌بانک»، « همبانک»، «خودپرداز»، «تلفن‌بانک»، «پایانه‌های فروش» و ... بانک صادرات ایران شرایط استفاده و بهره‌مندی از انواع خدمات بانکی غیرحضوری را برای مشتریان و هموطنان فراهم کرده که نیاز به مراجعه حضوری به شعب را به حداقل رسانده است.
در همین راستا افزایش سقف انتقال وجه تا ١٠٠ میلیون ریال از طریق این ابزار و تمدید مهلت استفاده از سپهرکارت‌های منقضی شده بانک صادرات ایران در اسفند ٩٨ و فروردین ٩٩ به مدت سه ماه بدون نیاز حضوری در شعب نیز از جمله اقدامات بانک در این زمینه است.
تمامی سپهرکارت‌های این بانک که در اسفندماه سال جاری و فروردین سال ٩٩ تاریخ انقضای آنها به پایان می‌رسد، بدون نیاز به حضور مشتری در شعب بانک، به ترتیب تا پایان خرداد و پایان تیر ٩٩ تمدید می‌شود.
همچنین سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانک در این ایام تا ٥ میلیون ریال افزایش یافته است.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: