کد خبر: ۱۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد داد
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد ساخت المانی از ایثارگری کادر پزشکی را ارائه کرد.

زهرا صدراعظم نوری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با طرح پیشنهادی برای ساخت المان ایثارگری کادر پزشکی در تهران گفت: جامعه پزشکی و همچنین کادر درمانی در مدت بحران ویروس کرونا در مراکز درمانی حضور یافته و با ازخودگذشتگی و تلاش‌های مجدانه به نجات جان شهروندان تهرانی پرداخته و ایثار کردند.

وی افزود: همه مردم قدردان رشادت‌های این عزیزان هستند و شهرداری هم باید این قدردانی را در قالب ساخت یک المان و در راستای پاسداشت و تقدیر از مجاهدت و تلاش آنان نشان دهند.

صدراعظم نوری ادامه داد: شهرداری باید با همکاری هنرمندان و مجسمه‌سازان تندیسی درخور این ایثارگری طراحی کرده و پس از ساخت در یکی از مکان‌های عمومی و پرتردد نصب شود تا یاد فداکاری آن‌ها همیشه گرامی داشته شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه نباید یادمان برود که در همین ایام در حوزه مدیریت شهری به ویژه خدمات شهری نیز اقدامات ویژه‌ای انجام شده است، افزود: این عزیزان با رشادت اقدام به جمع‌آوری پسماندها کرده و تهران را تمیز می‌کنند و در خط مقدم این اقدام قرار دارند که باید از آن‌ها نیز قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: