کد خبر: ۱۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
استقبال روزافزون از اپلیکیشن‌های موبایلی و درگاه‌های اینترنتی بانک صادرات ایران توسط بیش از ٤٥ میلیون مشتری این بانک، با توجه به توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی و ترویج بانکداری الکترونیک، نیاز به مراجعه به شعب را تا حدود زیادی کاهش داده است.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با افزایش تعداد علاقه‌مندان به استفاده از ابزارها و درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، تعداد و مبلغ تراکنش‌های انجام شده این بانک با افزایش قابل توجه همراه شد به نحوی که تعداد استفاده کنندگان از اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران با افزایش استقبال بیش از ١٨ هزار و ٥٠٠ نفری هفته گذشته، از یک میلیون و ٨٠٠ هزار نفر فراتر رفت.
نسخه جدید همراه‌بانک صادرات ایران نیز با دارا بودن قابلیت‌ها و امکانات فراوان از جمله ابزارهای بانکداری الکترونیک این بانک است که با افزایش ٦ درصدی تعداد تراکنش‌های بهمن‌ماه سال جاری همراه بود. بیش از دو هزار و٢٠٠ درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران نیز در همین ماه با افزایش بیش از ٦ درصدی در تعداد تراکنش‌ها همراه بود.
همچنین گستردگی بیش از پنج هزار و ١٠٠ خودپرداز بانک صادرات ایران در سراسر کشور به عنوان دومین بانک برتر از این نظر، شرایط افزایش تراکنش‌های مبلغی بانک را در ماه بهمن نسبت به ماه قبل، از ٢٢ درصد فراتر برده است.
رشد تعداد تراکنش‌های مبلغی پایانه‌های فروشگاهی بانک صادرات ایران نیز در بهمن ماه نسبت به ماه قبل بیش از ١٥ درصد رشد ثبت کرد.
استفاده از تلفن‌بانک صادرات ایران (#٧١٩*) نیز همچنان مورد استفاده اغلب مشتریان بوده به نحوی که تراکنش‌های مبلغی در این ماه نسبت به ماه پیش از آن، از ١٧ درصد گذشت.
 هزینه‌های تراکنش‌های خرید پرداخت شده توسط بانک صادرات ایران با کاهش قابل توجه در ماه‌های اخیر همراه بوده به نحوی که این بانک در دی ماه سال جاری به ازای هر ١٠ هزار تومان تراکنش خرید معادل ٧٣ ریال کارمزد پرداخت کرده که از میانگین ١٠٦ ریالی سایر بانک‌ها، کمتر بوده و حتی از هزینه ٨٢ ریالی بانک صادرات ایران در آبان‌ماه نیز کمتر شده است. این روند نشان می‌دهد که برنامه‌های بانک صادرات ایران برای تحقق اهداف کاهش هزینه در این مسیر نتایج داشته است.
با توجه به سهم بالای این بانک از بازار مبالغ تراکنش‌های بانکی، تعداد ٥٤ میلیون حساب سپهری، ٤٥ میلیون مشتری و بیش از ٢٢ میلیون کارت فعال، شرایط برای استفاده حداکثری از خدمات غیرحضوری بانک صادرات ایران فراهم است و نیاز به مراجعه حضوری به شعب به ویژه در شرایط کنونی به حداقل رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: