کد خبر: ۱۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد عنوان شد؛
ضدعفونی خودروهای مرکز اعزام آمبولانس پس از پایان هر ماموریت، ضدعفونی مستمر کلیه ساختمان ها و محیط آرامستان ها و تجهیزات از جمله اقداماتی است که به صورت روزانه انجام می پذیرد.
مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد از ایجاد محدودیت طواف متوفیان در حرم مطهر از سوی آستان قدس رضوی خبر داد.
به گزارش قلم نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضمن تاکید بر پیگیری و اجرای راه های پیشگیری در سطح آرامستان ها گفت: با توجه به تاکیدات شهردار در راستای حفظ سلامت شهروندان و همکاران ، ضدعفونی ساختمان های اداری و محیط های آرامستان ها باید به صورت مستمر و با دقت انجام پذیرد.
وی افزود: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، به منظور حفظ سلامتی زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) تشییع و طواف متوفیان فقط از محل توقف آمبولانس های مرکز اعزام 1530 تا ورودی صحن آزادی (باب السلام) بوده و مراسم خطبه و نماز میت در همان مکان برگزار خواهد شد.
مهدوی دامغانی در خصوص اقدامات انجام گرفته تاکنون در این سازمان گفت: ضدعفونی خودروهای مرکز اعزام آمبولانس پس از پایان هر ماموریت، ضدعفونی مستمر کلیه ساختمان ها و محیط آرامستان ها و تجهیزات از جمله اقداماتی است که به صورت روزانه انجام می پذیرد.
مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، استفاده از لباس ویژه (گان) برای همکارانی که مباشرت با پیکر متوفی دارند الزامی بوده و همچنین غیر فعال سازی آبخوری ها در سطح آرامستان ها جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و نصب چک لیست ضدعفونی سرویس های بهداشتی جهت اطلاع شهروندان نیز در دستور کار قرار گرفته و از روز گذشته اجرایی شده است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: