کد خبر: ۱۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
شهردار یزد با بیان اینکه بانک شهر با مشارکت در برگزاری رویدادهای فرهنگی توانسته به بهترین شکل ممکن از حوزه فرهنگی حمایت کند،گفت:این بانک بازوی توانمند توسعه فرهنگی در شهرهاست.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از مرکز ارتباطات وروابط عمومی، جمال الدین عزیزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب استان یزد و حمایت بانک شهر از این رویداد بزرگ ،افزود:این بانک با فعالیت های گسترده و مؤثر در حوزه فرهنگی توانسته زمینه گسترش، رشد و ارتقای شاخص های فرهنگی در بخش های مختلف را فراهم کند.
عزیزی تصریح کرد:در صورت تبدیل برنامه های فرهنگی بانک شهر به الگویی برای تمامی بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری کشور می توان با سرعت فزاینده ای در راستای توسعه فرهنگی ایران اسلامی و رسیدن به مدارج بالاتر در این حوزه اقدام کرد.
وی با بیان اینکه جایگاه فرهنگی شهرهای ایران مانند امروز به واسطه مشارکت بانک شهر با مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی حوزه فرهنگ ارتقای چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته است، ادامه داد:البته این فعالیت ها برای شهروندان به طور کامل مشهود و ملموس بوده و باعث بهبود رضایتمندی آنان از عملکرد مسئولان شده است.
شهردار یزد عنوان داشت: به نظر می رسد مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با امور فرهنگی می توانند در قالب اجرای طرح های مشارکتی با بانک شهر در توسعه فعالیت های فرهنگی بیش از پیش موفق باشند.
عزیزی اظهار کرد: بانک شهر با مشارکت در برگزاری رویدادهای فرهنگی مانند نمایشگاه های کتاب استانی توانسته به بهترین شکل ممکن از حوزه فرهنگی دفاع و حمایت کند.
وی ادامه داد: سرعت عمل، جلوگیری از اتلاف وقت، صرفه جویی در هزینه ها و رفتار مناسب کارکنان از مهمترین شاخص های بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی محسوب می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: