کد خبر: ۱۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۸
تعامل و ارتباط دو جانبه میان بانک مسکن و انجمن سازندگان و انبوه سازان در نوسازی و بازسازی شهر مورد تاکید می باشد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشست مشترک مدیر شعب استان گلستان با رییس انجمن صنفی انبوه سازان که در محل انجمن صنفی انبوه سازان استان برگزار شد، مجید اسدی فر مدیر شعب استان گلستان، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: با توجه به حوزه‌های کاری مشترک و ارتباطات متقابل، تقویت تعاملات و همکاری‌های دوجانبه در این زمینه مورد تأکید و انتظار می‌باشد.

وی اظهار داشت: رسالت اصلی بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در بخش مسکن و ساختمان است و بانک تاکنون این مهم را به نحو احسن انجام داده است.

مدیر شعب استان گلستان خاطر نشان کرد: بانک مسکن ملزم به تهیه سیاست های اعتباری خود بر اساس تکالیفی که از سوی نهادهای فرا دستی به بانک ابلاغ می شود است.

مجید اسدی فر، با اشاره به اینکه منابع بانک از محل سپرده های مردم تامین می شود و الزام به رسوب آوری در اخذ تسهیلات یکی از شاخصه های جذب منابع می باشد ، تصریح کرد؛ بانک مسکن به نرخ های غیر متعارف که در برخی از بانکها وجود دارد ورود پیدا نمی کند.

وی در ادامه یادآور شد: بانک مسکن همواره به دنبال نوآوری در بازار مسکن با ورود به فراخوانی محصولات و ایده های نوآورانه در فرآیند تبدیل به محصول در حوزه های سبک سازی سازه ، ارزان سازی مصالح ساختمان، هوشمند سازی نوین، انرژی در ساختمان ، مدیریت زمان پروژه ، مدیریت ساخت و طراحی داخلی و تاسیسات نوین است.

مدیر شعب استان گفت: صنعت ساختمان کشور رتبه آخر استفاده از فناوری را دارد و در این راستا بانک مسکن سیاست های اعتباری خود را بر مبنای حمایت از فناوری های جدید تنظیم کرده است.

اسدی فر اضافه کرد: میزان تسهیلات با فناوری نوین دو و نیم برابر تسهیلات سنتی سازی است و بانک مسکن با پشتیبانی از ایده پردازان به دنبال کاهش قیمت تمام شده مسکن می باشد.

در ادامه این نشست، مهندس فدوی رییس انجمن صنفی انبوه سازان استان نیز ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از حضور مدیر شعب بانک مسکن، طی سخنانی گفت: انجمن انبوه سازان استان 430 عضو دارد که ترکیبی از اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

وی در ادامه افزود: تعامل و ارتباط دو جانبه میان بانک مسکن و این انجمن همواره مطلوب است و سازندگان و انبوه سازان همواره در تلاش برای نوسازی و بازسازی شهر بوده و در این زمینه تمایل دارند تا از خدمات و تسهیلات بانک مسکن بهره مند شوند.

گفتنی است، در پایان این نشست مشترک، مقرر شد تا پس از ابلاغ سیاست های اعتباری جدید بانک در سال 99، نشستی دیگر به منظور اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم میان طرفین برگزار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: