کد خبر: ۱۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸
فرصتي براي معرفي استارت‌اپ‌ها و شركت‌هاي دانش‌بنيان
نمايشگاه بين‌المللي نوآوري، فناوري، اطلاعات و ارتباطات (كيتكس 2020) اواسط دي ماه به مدت چهار روز در محل مرکز نمایشگاه‌های جزیره کیش با حضور شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها، شرکت‌های پرداخت و psp ، شهرداری‌ها، اپراتورها، فعالان اقتصادی و فعالان عرصه دیجیتال مارکتینگ، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در جزيره كيش برگزار مي‌شود

به گزارش پايگاه خبري قلم نيوز، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری، فناوری، اطلاعات و ارتباطات (کیتکس 2020) این نمایشگاه 18 و 21 دی ماه به مدت چهار روز در محل مرکز نمایشگاه‌های جزیره کیش با حضور شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها، شرکت‌های پرداخت و psp ، شهرداری‌ها، اپراتورها، فعالان اقتصادی و فعالان عرصه دیجیتال مارکتینگ، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.
هم‌چنین نشست‌ها و پنل‌های تخصصی با محوریت موضوعات: تکنیک‌های جذب سرمایه، تامین مالی داخلی و بین‌المللی برای شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی، شیوه‌های نویین و تحول گرایانه در پرداخت و امنیت پرداخت، شهر هوشمند و IOT، چالش‌های حقوقی داخلی و بین‌المللی فناوری‌های نوین، معرفی فرصت‌های نوآوری و فناوری برای شرکت‌ها، رسانه، دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی و انتقال تجربه با حضور اساتید، شخصیت‌ها و فعالان مرتبط برگزار خواهد شد.
پاویون گیم، جابکس، استارت آپ‌ها، سرمایه و مشاوره سرمایه‌گذاری، منتور شیپ، THL، دیجیتال ماركتینگ، مدیریت و بازاریابی و... هم در این نمایشگاه فعال است.
برگزار کننده این نمایشگاه شرکت اندیشه هنر بارثاوا با همکاری وزارت ارتباطات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان منطقه آزاد کیش می‌باشد.
جزيره كيش ميزبان نمايشگاه كيتكس 2020


منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: