کد خبر: ۱۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸
دیدار مدیر شعب کردستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان:
مدیر شعب کردستان برگزاری جشنواره حساب جوانان در مدارس استان را زمینه ساز ترویج فرهنگ پس انداز و استفاده بهینه در آینده از سرمایه های اندک امروز برشمرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان در این دیدار با اشاره به همکاریهای بانک با اداره کل آموزش و پرورش استان در سالیان گذشته گفت: مدیریت شعب استان کردستان توانسته است در طول سه سال همکاری با اداره کل آموزش و پرورش، بالغ بر بیست و سه هزار حساب قرض الحسنه برای دانش آموزان مدارس شبانه روزی افتتاح نماید و همکاری تنگاتنگ و بسیار موثری را با این اداره کل داشته باشد.
سلیمی در ادامه از مزیت های رقابی حساب پس انداز مسکن جوانان سخن گفت و افزود: حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان از حسابهای بی نظیر شبکه بانکی است که با سرمایه گذاری اندک ماهیانه می تواند علاوه بر آموزش و فرهنگسازی پس انداز در میان دانش آموزان، آینده درخشانی را با تامین مسکن به ارمغان بیاورد.
وی به پرداخت تسهیلات با نرخ 9 درصد این حساب اشاره کرد و ابراز داشت: بانک مسکن به افتتاح کنندگان این حساب در سال 98 مبلغ هشتصد و چهل میلیون ریال در پایان سال پنجم و مبلغ یک میلیارد و هشتصدو چهل میلیون ریال در پایان سال پانزدهم در راستای خرید و یا احداث مسکن و تامین سرپناه با نرخ سود 9 درصد پرداخت می کند.
سلیمی در ادامه با توجه به پیشنهاد برگزاری جشنواره حساب جوانان به اداره کل آموزش و پرورش استان و تقدیر از استقبال این اداره کل از این جشنواره، تصریح کرد: برگزاری جشنواره حساب جوانان در مدارس استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش می تواند زمینه ترویج فرهنگ پس انداز و استفاده بهینه در آینده از سرمایه های اندک امروز را برای دانش آموزان بهمراه داشته باشد.
در ادامه این دیدار رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان با استقبال از برگزاری جشنواره حساب پس انداز مسکن جوانان در مدارس استان تاکید کرد:با توجه به همکاری بسیار ارزشمند بانک مسکن در افتتاح حساب دانش آموزان مدارس شبانه روزی در مدت بسیار کم، این اداره کل بپاس تقدیر از این همت بانک مسکن آماده هرگونه همکاری در برگزاری جشنواره حساب پس انداز مسکن جوانان است.
لازم بذکر است جشنواره حساب پس انداز مسکن جوانان در مدارس استان از آبان ماه شروع و تا پایان سال جاری ادامه دارد و دانش آموزانی که در این مدت اقدام به افتتاح حساب صندوق مسکن جوانان نمایند به قید قرعه در دو مقطع پایان آذر ماه و پایان اسفند 98 جوایز ارزنده ای را از سوی مدیریت شعب استان کردستان دریافت می نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: