کد خبر: ۱۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸
مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین و رئیس شعبه آبیک بهمراه ریاست و اعضای هیات مدیره شهرک کاسپین دو از واحد تولیدی فراز پویان آراد، کوئل سازی و تعمیر قطعات ماشین آلات کشاورزی و... در محدوده شعبه آبیک بازدید کردند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیروس نصیری مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین در این بازدید، اهتمام بخش خصوصی در تولید و صنعت کشور را به ویژه در سال رونق تولید از اولویت های کنونی برشمرد و نقش شهرک های صنعتی را بعنوان حلقه واسط کارفرما و بزرگترین سازمان بیمه ای کشور بسیار حائز اهمیت عنوان  و بر درک متقابل نیاز کارفرما و صنعت تاکید کرد.

وی افزود: 180 میلیارد تومانی ماهانه به 73 هزار خانوار مستمری بگیر و بیش از هشت هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان قزوین پرداخت می شود.
اصغر تک دهقان، رئیس هیات امنای شهرک کاسپین دو با اشاره به ترغیب کارفرمایان در زمینه ی آشنائی با قوانین و مقررات بیمه ای و ارزشیابی مدیران در این خصوص گفت: این موارد از جمله امور ضروری در مسیر مرتفع نمودن مسایل کارگری و پیشگیری از چالش های فیمابین است. در شهرک کاسپین دو، 33 واحد فعال تولیدی با پروانه بهره برداری و حدود 40 واحد در مرحله ی نصب ماشین آلات بوده و امید است نگاه مسئولانه مدیرانی چون تامین اجتماعی بعنوان الگوی مدیریتی برای دیگر مسئولین قرار گیرد.
هادی نیک فطرت، مدیر عامل شهرک کاسپین دو از ارج و حرمت نهادن سازمانی به عظمت تامین اجتماعی برای تولید کنندگان تقدیر و از شهرک صنعتی کاسپین دو با قابلیت های گسترده ی آن بعنوان قطب اشتغال استان نام برد و از برپائی دوره های آموزشی این سازمان ویژه کارفرمایان استقبال کرد.
در ادامه این سفر مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین با حضور در کارگزاری رسمی، کانون بازنشستگان و همچنین شعبه آبیک در جریان اقدامات قرار گرفت و راهکارهای اساسی را در راستای تکریم واقعی ارباب رجوع و ایجاد اعتماد ملی بین مخاطبین به ویژه در شرایط کنونی سازمان و راه اندازی نهضت آی تی آن بیان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: