کد خبر: ۱۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

شعبانی‌بهار: کماندار پارالمپیکی تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد

رییس فدراسیون تیروکمان درباره آخرین وضعیت کماندار پارالمپیکی گفت: کماندار پارالمپیکی با وجود تلاش‌های صورت گرفته تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد.
غلامرضا شعبانی‌بهار در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون در جمع خبرنگاران در خصوص شانس کسب سهمیه اظهار داشت: اول آذر مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک است که تیم‌های ریکرو و کامپوند اعزام می‌شوند. اگر آنجا سهمیه نگیریم مسابقات قهرمانی جهان در آلمان را خواهیم داشت که ۳ تیم زنان و مردان سهمیه می‌گیرند. تلاش می‌کنیم حداقل یک سهمیه کسب کنیم‌ البته تیم، شبانه روزی در اردو است.
وی درباره وضعیت پوریا جلالی‌پور کماندار پارالمپیکی نیز تصریح کرد: جلالی‌پور با وجود تلاش ما، تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد و غلامرضا رحیمی جایگزین وی در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. برای مرحوم راضیه شیر محمدی نیز دنبال جایگزین مناسبی هستیم.

در مسابقات قهرمانی جهان در هلند که خردادماه سال جاری برگزار شد، پوریا جلالی ‌پور پاراکماندار ایرانی با وجود کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو از بازگشت به ایران خودداری کرد.
رئیس فدراسیون تیروکمان راجع به عدم اعزام تیم کامپوند به رقابت‌های اخیر گفت: یک بخشی به مشکلات اقتصادی برمی‌گردد و بخش دیگر داستان مجوزها و سفارتخانه‌ها است. همان طور که در مسابقات جهانی اسپانیا در نوجوانان موفق به دریافت یک روادید نشدیم. ضمن اینکه باید بدانیم اولویت ما در حال حاضر تیم ریکرو است نه کامپوند.
شعبانی بهار در پایان در خصوص ساخت خوابگاه تیروکمان اذعان داشت: ساخت خوابگاه تیروکمان از پنجشنبه گذشته آغاز شده و پیمانکار قول ساخت خوابگاه را در ۶ ماه آینده به ما داده است. امیدوارم در سال آینده کمانداران صاحب خوابگاه شوند تا دغدغه آنها از این نظر به پایان برسد.
نظرات بینندگان