کد خبر: ۱۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت بغداد برپا می‌شود.
به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه بین‌المللی سالانه تجهیزات پزشکی و دارویی عراق با همکاری وزارت بهداشت این کشور یازدهم تا سیزدهم شهریورماه برگزار می‌شود. 

این نمایشگاه با ارائه فرصت‌های مشارکت و ارائه آخرین فناوری‌های توسعه در حوزه بهداشت و محیط زیست، دومین رویداد رسمی چشم انداز واقعی از سلامت و واقعیت سرمایه‌گذاری در عراق است. خدمات درمانی و تلاش دولت عراق بر روند توسعه در این زمینه مبتنی بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین بخش‌های خصوصی و دولتی و همچنین باز کردن درهای بازارهای بین‌المللی است.

در واقع نمایشگاه بین‌المللی سالانه تجهیزات پزشکی و دارویی عراق به دنبال تسهیل مشارکت شرکت‌هایی است که در بخش خصوصی یا دولتی فعالیت دارند و می‌توانند در این زمینه به توسعه بخش سلامت کشور عراق کمک کنند.

پاویون ملی ایران در این نمایشگاه، با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برپا می‌شود.

شرکت‌هایی که قصد حضور در این نمایشگاه را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸  _۸۸۷۰۸۰۶۶ تماس بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: