کد خبر: ۱۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
طی دو روز آینده بازدیدی از آزاد راه تهران شمال با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد این آزاد راه به سرعت طبق برنامه ریزی زمان بندی شده انجام شود چرا که بنیاد مستضعفان در کنار دولت و وزارت راه است.
رئیس جدید بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این بنیاد قصد ندارد با دولت رقابت کند و به طور حتم با دولت فعلی و بعدی هماهنگ عمل خواهد کرد، گفت: علاوه بر این باید از موازی‌کاری با بخش خصوصی جلوگیری شود و در عین حال فعالیت‌ها را به این بخش واگذار کنیم.

پرویز فتاح در مراسم تکریم  ومعارفه روسای بنیاد مستضعفان که با حضور مقام‌های کشوری از جمله حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در محل ساختمان این بنیاد برگزار شد، اظهار کرد: قصد نداریم جای دولت را بگیریم و نمی‌دانیم به چه علت مسائلی مطرح می‌شود که بنیاد قصد دارد جای دولت را بگیرد. بروید و فعالیت‌های بنیاد را روی ترازو قرار دهید و با دولت مقایسه کنید. به هیچ وجه چنین مسئله‌ای قابل قیاس نیست و بنیاد قصد ندارد به جای دولت فعالیت کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسئله پنهانی در بنیاد مستضعفان وجود  ندارد، تصریح کرد: نهادهای بازرسی وجود دارند و ما از شفافیت استقبال می‌کنیم اما در عین حال نباید همه وقت مدیران ما به مسائل این چنین اختصاص یابد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اعلام این که تمامی پروژه‌های نیمه تمام فعلی در بنیاد مستضعفان تکمیل خواهد شد و هر تصمیمی که سعیدی کیا اتخاذ کرده تصمیم ما است، اظهار کرد:  رئیس سابق بنیاد عزیز ما، مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما پروژه ای را تعطیل نمی‌گذاریم اما در مورد اولویت بندی پروژه‌ها هیئت امنا تصمیم گیری می‌کنند و در مورد پروژه‌های جدید تعمل خواهیم کرد  پروژه‌های قبلی ادامه خواهند یافت در  این بین سرعت پروژه‌ها مهم‌ترین مسئله است و بر این مسئله تاکید داریم باید از اموال  و دارایی‌های بنیاد با جدیت محافظت شود.

 پرویز فتاح در حاشیه این مراسم در جمع  خبرنگاران  در مورد وضعیت آزاد راه تهران شمال اعلام کرد: طی دو روز آینده بازدیدی از آزاد راه تهران شمال با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد این آزاد راه به سرعت طبق برنامه ریزی زمان بندی شده انجام شود چرا که بنیاد مستضعفان در کنار دولت و وزارت راه است.

نمی‌توانم زمان اتمام پروژه پلاسکو را اعلام کنم

فتاح همچنین در مورد وضعیت پلاسکو نیز بیان کرد: ساختمان پشتی پلاسکو در حال بازسازی است و ۲۵۰ نفر نیز در ساختمان جدید مجوز دریافت کردند و فعالیت‌ها در این خصوص در حال انجام است به زودی با نمایندگان صنف جلسه برگزار می‌کنیم و به آنها اطمینان می‌دهیم تا پروژه به اتمام نرسیده  بنیاد مستضعفان مسئول است.

وی ادامه داد: پلاسکو نکاتی دارد که باید مدنظر قرار گیرد و در اولین فرصت در محل پلاسکو حضور خواهیم یافت.

فتاح در مورد اتمام پروژه پلاسکو طبق زمان بندی اعلام شده تا پایان مهر ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم زمانی را اعلام کنیم که شرمنده شویم اما هر طور شده پلاسکو را به اتمام خواهیم رساند.
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: