کد خبر: ۱۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
سرمربی اینتر پاسخ اعتراض های هواداران یوونتوس را داد.
به نقل از مدیاست، آنتونیو کونته روزهای بسیار خوبی را با یوونتوس پشت سر گذاشت. 
کونته سه فصل پیاپی یوونتوس را به قهرمانی در سری A رساند و به محبوبیت زیادی در بین هواداران این  تیم دست پیدا کرد.

او بعد از یووه در تیم ملی فوتبال ایتالیا و چلسی مربیگری کرد و در تابستان امسال هم هدایت اینتر را برعهده گرفت.

تصمیم کونته در برعهده گرفتن هدایت اینتر باعث خشم و ناراحتی هواداران یوونتوس شده است. او درباره اعتراض های زیادی که به او می شود واکنش نشان داد.

کونته گفت: بسیار از هواداران یوونتوس به من اعتراض دارند اما باید تاکید کنم که باشگاه یوونتوس هیچ تماسی با من نداشت و از این تیم پیشنهادی نداشتم. اینتر جدیت زیادی برای جذب من نشان داد و به همین خاطر قبول کردم که هدایت این تیم را برعهده گیرم.

اینتر در دیداری دوستانه به مصاف یوونتوس خواهد رفت که این تقابل جالبی بین کونته و تیم سابقش خواهد بود.

او درباره این دیدار گفت: بازی با یوونتوس برای ما خاص و مهم خواهد بود.چنین بازی های به تیم بسیار کمک خواهد کرد. در فصل آمادگی هستیم و باید از چنین بازی‌های نهایت استفاده را برد تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کرد. می خواهیم که صرف نظر از نتیجه بازی خوبی را به نمایش گذاریم.

کونته درباره تجربه مربی‌گری در چلسی و فعالیت در فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت: چلسی تجربه بسیار خوبی برای من بود. از حضور در این تیم چیزهای زیادی یاد گرفته ام اما خوشحالم که به فوتبال ایتالیا برگشته‌ام تا هدایت یکی از بزرگ ترین تیم های این لیگ را برعهده گیرم. درباره ادامه فعالیت با اینتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی باید بگویم که احتمال هر چیزی وجود دارد. تیم ما هنوز کامل نشده است و به جذب بازیکنان جدید نیاز داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: