کد خبر: ۱۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۸
سروش صحت، مریم جلالی و مجید توکلی طی حکم رئیس بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان دبیران هنری، علمی و اجرایی این جشنواره منصوب شدند.
به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان، رییس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حکمی سروش صحت - نویسنده، بازیگر و کارگردان - را  امسال نیز به‌عنوان دبیر هنری بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.  زمردیان در حکم سروش صحت بر اهمیت ارتقای سطح کیفی داوری و استفاده از چهره‌های متخصص و دانشگاهی و افزایش مشارکت عمومی تاکید کرده است.

زمردیان همچنین مریم جلالی را به عنوان دبیر علمی جشنواره قصه‌گویی منصوب کرد. جلالی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیات مبانی نظری کانون پرورش فکری است. این استادیار دانشگاه همچنین به عنوان یکی از اعضای هیات تحریریه و کمیته علمی نشریه سوشال ساینس انگلیس و شورای کتاب کودک نیز فعالیت دارد.

مجید توکلی - کارگردان سینما -  نیز به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب شد. او که در دوره گذشته هم به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره فعالیت داشت، کارگردانی فیلم «متولد ۶۵» را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین در ادامه این حکم، افسون امینی  - مدیرکل مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون-  به عنوان مسئول کمیته‌های استانی و منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی و عضو کمیته اجرایی، نسرین سجادیان - مدیرکل آموزش و پژوهش کانون - به عنوان مسئول کمیته علمی و الهام دارابی به عنوان مسئول دبیرخانه بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منصوب شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: