کد خبر: ۱۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۸
با گذشت یک هفته از اجرای طرح «تابستانه کتاب ۹۸»، بیش از ۲۰۷هزار نسخه کتاب در کتابفروشی‌های عضو طرح به فروش رسیده است.
به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، با اجرای طرح تابستانه کتاب ۹۸ در سراسر کشور تاکنون ۲۰۷هزار و ۸۹ نسخه کتاب به مبلغ ۵میلیارد و ۸۴۵میلیون و ۴۷۷هزار و ۸۹ تومان به فروش رسیده است.

در این طرح استان خراسان رضوی با ۶۸ کتابفروشی توانست با فروش ۲۸ هزار و ۶۱۹نسخه کتاب، رتبه پرفروش‏‌ترین استان‏ بر اساس کتاب را به خود اختصاص دهد و اصفهان با ۷۹ کتابفروشی و فروش ۲۷هزار و ۳۹۱ نسخه کتاب در جایگاه دوم قرار گرفته است. استان تهران نیز با ۹۵کتابفروشی و فروش ۲۳هزار و ۱۸۰ نسخه کتاب در جایگاه سوم پرفروش‏‌ترین استان‏ بر اساس کتاب قرار گرفته است.

همچنین استان‌های اصفهان،  تهران و خراسان رضوی تاکنون جزء پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس مبلغ فروش در طرح تابستانه کتاب ۹۸ شناخته شده‌اند.

در طرح تابستانه کتاب ۹۸ هر فرد می‌تواند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح به میزان ۱۲۰ هزار تومان کتاب خریداری کند. همچنین کتاب‌های تالیفی با یارانه ۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه با یارانه ۱۵ درصدی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

طرح تابستانه کتاب ۹۸ با شعار «کتاب، همنشین دلنشین»با ۶۵۳ کتابفروشی عضو در سراسر کشور، شامل ۴۹۷ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۵۶ کتابفروشی در شهرستان‌ها از ۲۵ تیرماه در استان‌ها و از ۲۷ تیرماه در تهران آغاز به کار کرده است و تا سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: