کد خبر: ۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹

گریه مازیار زارع در رختکن ملوان (عکس)

کاپیتان 30 دقیقه ای ملوانان در بازی روز گذشته این تیم یک بار دیگر توانست برای تیمش حکم ناجی را داشته باشد، به یاد بازی برگشت با پرسپولیسی ها در لیگ جهاردهم.
به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع در بازی روز گذشته تیمش در برابر سپاهان، بدون شک یکی از عوامل نتیجه گیری بود، او که با در این بازی دوندگی فراوان را نیز به جنگندگی خود اضافه کرده بود در نهایت توانست اثرگذاری کافی را برای تیمش داشته باشد.

اما نکته جالب درباره این بازیکن این است که او وقتی تصمیم می گیرد قهرمان انزلی شود تمام عوامل برای هرچه بیشتر تراژدیک کردن قهرمانی او دست به دست هم می دهند درست مانند بازی برگشت با پرسپولیس در تهران و در لیگ چهاردهم که او درون دروازه می ایستد و پنالتی می گیرد و باقی قضایا، در بازی برابر سپاهانی ها نیز از دقیقه 63 و با مصدومیت پژمان نوری، مازیار مسئولیت خود را دو برابر می بینند و درست در لحظاتی که در حال چشیدن طعم یک مساوی شیرین هستند یک پنالتی مشکوک برعلیه تیمشان گرفته می شود و حالا این مازیار زارع است که باید حق تیمش را بگیرد و پس از به خدا واگذار هستند قاضی های مبازی(احتمالا و آن طور که از لب خوانی ها پیدا بود) در دقیقه 5+90 پشت توپی می ایستد و با شلیکی استثنایی قلب اصفهان را نشانه می گیرد.

حالا مازیار زارع برای دومین بار توانست نام خود را به عنوان قهرمان و احتمالا ناجی در ذهن بندرنشینان حک کند.

مازیار که گل دیروزش به او روحیه مضاعف بخشیده است، در مسابقه بعدی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. دیداری که برای هواداران فوتبال یادآور دفع پنالتی تاریخی او در ورزشگاه آزادی است. مقابل پرسپولیسی که هوادارانش به این بازیکن اهل انزلی علاقه دارند .

زارع که احتمالا در غیاب پژمان نوری کاپیتان تیمش در بازی پرسپولیس خواهد بود، مسئولیتی سنگین را در این مسابقه بردوش خواهد داشت. او با این شادی گل طولانی و پرانرژی خود را مهیا بازی حساس با پرسپولیس خواهد کرد.










نظرات بینندگان