کد خبر: ۱۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۸
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بعد از ظهر امروز جمعه در برخی از مناطق مازنداران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش‌های پراکنده صورت می‌گیرد.
فریبا گودرزی روز جمعه درمورد این خبر افزود: شنبه در اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و آرام است و اواسط روز یکشنبه و طی روز دوشنبه با بارش باران و کاهش نسبی دما در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب سواحل دریای خزر، اردبیل، گیلان و مازندران مواجه هستیم.

وی ادامه داد: روز دوشنبه بارش در گیلان و غرب مازندران شدیدتر است و سه‌شنبه بارش پراکنده در استان‌هایی مانند مازندران، گلستان و شرق گیلان ادامه دارد و بعد از ظهر دوشنبه و سه‌شنبه در شمال شرق و شرق کشور همچنین در جنوب استان‌هایی مانند سمنان، تهران و شمال اصفهان با وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک مواجه هستیم.

گودرزی در رابطه با وضعیت آب و هوای امروز پایتخت نیز گفت: در تهران امروز جمعه آسمان صاف است ولی بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد روبه‌رو هستیم؛ کمینه دمای هوای تهران صبح امروز ۲۴ درجه سانتی‌گراد بود و بیشینه دمای هوای پایتخت امروز به ۳۸ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص گرم‌ترین و سردترین نقطه کشور برای امروز، ۷ تیرماه نیز افزود: استان‌های اردبیل و شهرکرد امروز صبح با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط کشور هستند و اهواز با دمای هوای ۴۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه کشور به حساب می‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: