کد خبر: ۱۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۸
قیمت انواع تلویزیون از برند‌های مطرح ایران و جهان، به تاریخ ۶ تیر ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.
به گزارش قلم، تلویزیون‌ها یکی از اساسی‌ترین لوازم هر خانه محسوب می‌شوند که در ساعات مختلف اعضای خانواده را گرد هم جمع کرده و لحظات شادی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند. شرکت سازنده، اندازه، کیفیت و امکانات تلویزیون‌های هوشمند امروزی به شدت مورد توجه خریداران است که هر کدام از موارد یاد شده می‌تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی تلویزیون داشته باشد. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تلویزیون‌های بازار به تاریخ ۶ تیر ۹۸ نگاهی بیاندازیم. بازار تلویزیون در دو هفته گذشته با افت قیمت مناسبی همراه بوده و قیمت اکثر مدل‌ها تا ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان کاهش داشت، امیدواریم این روند در تابستان نیز ادامه پیدا کند.

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

شرکت سونی

شرکت سونی محصولاتی گسترده در حوزه‌های مختلف تولید می‌کند و یکی از برترین شرکت‌های فناوری در جهان محسوب می‌شود. این شرکت محصولات خود را در ایران نیز به فروش می‌رساند که از جمله محبوب‌ترین تولیدات این برند در ایران می‌توان به تلویزیون‌های خانگی سونی اشاره کرد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون‌های شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۶ تیر) +جدول

شرکت سامسونگ

محصولات سامسونگ در دامنه‌ای گسترده مناسب برای تمام سلایق و نیاز‌های بازار تولید می‌شود و برای هر گروهی با هر مقدار بودجه مالی مناسب است. تولیدات سامسونگ از طول عمر بالا، کیفیت مناسب و قیمتی مطلوب بهره می‌برند که انتخاب محصولات این شرکت کره‌ای را آسان می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۶ تیر) +جدول

ال‌جی

ال‌جی از شرکت‌های قدیمی و باسابقه بازار محسوب می‌شود که به خصوص در بخش لوازم خانگی تولیدات بسیار باکیفیت و پرطرفداری دارد، از این محصولات می‌توان به تلویزیون‌های ال‌جی اشاره کرد که سال‌ها است در بازار ایران به فروش می‌رسد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون‌های شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۶ تیر) +جدول

شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک با توجه به سابقه و اعتبار فراوانی که در طی سال‌های فعالیتش به‌دست آورده قابل اطمیانان است. برند پاناسونیک بر روی هر محصولی نشان دهنده کیفیت و دوام بالای آن بوده و دیگر نیازی به تحقیق و جست‌و‌جو ندارد. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون‌های شرکت پاناسونیک در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۶ تیر) +جدول

شرکت فیلیپس

شرکت هلندی فیلیپس در چند سال اخیر رشد قابل توجهی در تولید تلویزیون‌های خود داشته و با سرمایه‌گذاری برروی این بخش به دنبال افزایش حضور خود در بازار لوازم خانگی به خصوص تلویزیون است. فیلیپس محصولاتی با کیفیت تولید می‌کند و می‌تواند به انتخابی قابل اطمینان برای خریداران تبدیل شود. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون‌های شرکت فیلیپس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۶ تیر) +جدول

شرکت TCL

شرکت‌تی‌سی‌ال از برند‌های چینی بازار لوازم خانگی است که با توجه به عمر کوتاه ۳۸ ساله خود توانسته به یکی از برترین شرکت‌های جهان در این حوزه تبدیل شود. تی‌سی‌ال رشد خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرد و از سال ۲۰۱۵ به عنوان سومین برند پرفروش تلویزیون در جهان شناخته می‌شود. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون‌های شرکت توشیبا در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۶ تیر) +جدول

شرکت‌های ایرانی

قبل از خرید تلویزیون بهتر است نگاهی به کیفیت و قیمت محصولات ایرانی نیز بی‌اندازید، برند‌های ایرانی بازار لوازم خانگی و تلویزیون در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشتند و حال محصولاتی همرده با برند‌های برتر جهان تولید می‌کنند. تولیدات ایرانی قیمت مناسبی نیز دارند که از این جهت می‌توانند به انتخاب اول خانواده‌های ایرانی تبدیل شوند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون‌های برند‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۶ تیر) +جدول

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ ۶ تیر) +جدول

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: