کد خبر: ۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

عابدینی: مجمع بالاترین رکن برای تصمیم‌گیری است/کفاشیان نیازی به مجوز ندارد

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: کفاشیان نیازی به مجوز وزارت ورزش ندارد.
عابدینی: مجمع بالاترین رکن برای تصمیم‌گیری است/کفاشیان نیازی به مجوز ندارد

امیر عابدینی پیش از ظهر امروز (شنبه) پس از حضور در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای هیچ چیزی ثبت‌نام نکرده‌ام و نخواهم کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود، علیرضا اسدی قرار است برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کند، گفت: شنیدم که اسدی به احتمال زیاد ثبت‌نام خواهد کرد. اگر اسدی ثبت‌نام کند، امیدوارم وقفه‌ای در انتخابات به‌وجود نیاید، چون دبیرکل فدراسیون مسئول برگزاری انتخابات است. هر کاندیدایی که اسناد و مدارکش کامل باشد، آن را تطابق می‌دهند تا در صورتی که مشکلی نباشد، در جلسه مجمع عمومی حضور داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره اینکه آیا کسی که عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ است، می‌تواند همزمان برای انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز ثبت‌نام کند، گفت: چه اشکالی دارد؟ مهدی تاج هم چنین شرایطی دارد.

عابدینی در خصوص اینکه گفته می‌شود در صورت ثبت‌نام اسدی برای ریاست فدراسیون فوتبال، او دبیرکل فدراسیون خواهد شد، تصریح کرد: قبلاً با من چنین بحثی مطرح شده بود، اما الان شاید دیگر این بحث مطرح نباشد. شاید اصلاً نیازی به من نباشد. آن زمان به دلیل شرایط بحرانی چنین چیزی عنوان شده بود.

وی در واکنش به اظهارات نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش که گفته بود، علی کفاشیان هم باید از وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات مجوز بگیرد، گفت: چه مجوزی؟ نمی‌دانم چرا سجادی این حرف را می‌زند. دوستان مطالبی را می‌گویند که عکس آن ثابت شده است. سجادی گفته بود که باید تا زمان انتخابات برای فدراسیون فوتبال سرپرست بگذاریم. دوستان ما همچنان بر اساس گذشته صحبت کرده و مجمع را کنار می‌گذارند، در صورتی که مجمع بالاترین رکن برای تصمیم‌گیری است.
نظرات بینندگان