کد خبر: ۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
معمای انتخابات فدراسیون فوتبال پیچیده‌تر شد

احتمال حضور دادگان و آجورلو قوت گرفت/داورزنی وارد می‌شود؟

گفته‌ می‌شود محمدرضا داورزنی هنوز به پیشنهاد مدیران بلند پایه ورزش برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال پاسخ مثبت نداده است.
احتمال حضور دادگان و آجورلو قوت گرفت/داورزنی وارد می‌شود؟

انتخابات فدراسیون فوتبال حالا به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است. کناره‌گیری یا عدم کناره‌گیری علی کفاشیان در حالی همچنان معمای فوتبال ایران است که آخرین چینش انتخاباتی شرایط را بیش از پیش پیچیده کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که موضوع آمدن یا نیامدن علی کفاشیان به انتخابات فدراسیون فوتبال حالا سخت مورد مناقشه است آخرین خبرها حکایت از آن دارد که وزارت ورزش در حال رایزنی با گزینه‌های مدنظر خود برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال است.

گفته می‌شود مدیران بلندپایه ورزش کشور صحبت‌هایی با محمدرضا داورزنی داشته‌اند تا او را مجاب به حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال کنند. داورزنی رییس موفق فدراسیون والیبال است که تا کنون عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشته است. این اولین بار نیست که از داورزنی برای حضور در فدراسیون فوتبال نام برده می‌شود. به نظر می‌رسد او خودش چندان تمایلی به حضور در فدراسیون فوتبال ندارد و والیبال را عرصه بهتری برای کار مدیریتی‌اش می‌داند. به نظر می رسد که داورزنی هنوز به مدیران ورزش پاسخ مثبتی نداده است.

به گزارش ایلنا، خبر دیگری که به انتخابات فدراسیون فوتبال مربوط می شود حضور سردار مصطفی آجورلو در این انتخابات است. آجورلو که سابقه مدیریت در باشگاه پاس و استیل آذین را در کارنامه‌اش دارد و چند سالی نیز رییس سازمان ورزش شهرداری بود حالا قصد دارد در انتخابات فدراسیون فوتبال خود را نامزد ریاست کند. اگر محمد دادگان که سابقه ریاست در فدراسیون فوتبال را در کارنامه‌اش دارد وارد انتخابات شود رقابت آجورلو-دادگان در نوع خود دیدنی خواهد شد. این در حالی است که عادل فردوسی‌پور وعده داده که برنامه نود به محلی برای تبیین دیدگاه‌ نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال تبدیل شود و مناظره‌هایی در این خصوص روی آنتن شبکه سه برود.

اما آخرین پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایلنا حاکی از آن است که فتح‌الله‌زاده و تاج قصد ندارند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند. فتح‌الله زاده پیشتر نیز اعلام کرده بود در صورت حضور علی کفاشیان در انتخابات خود را نامزد ریاست نخواهد کرد.

باید دید در روزهای منتهی به پایان ثبت نام نامزدها کدام نفرات اهالی رسانه را غافلگیر خواهند کرد.
نظرات بینندگان