کد خبر: ۱۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

استان تهران به لحاظ سرانه ورزشی محروم است

استاندار تهران، گفت: در بخش ورزش بعد از انقلاب افتخار آفرینی های بی شماری داشتیم اما استان تهران به لحاظ سرانه ورزشی محروم است.

به گزارش قلم نیوز- "انوشیروان محسنی بندپی" بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در آیین بهره برداری از سالن ویژه بانوان شهر صالحیه طی سخنانی، اظهار داشت: در طول ۴۰ سال دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف نظام داشتیم که افتخارات ورزشی در این بین بسیار برجسته است.

وی با بیان این که درخشان ترین ره آورد انقلاب به فرموده رهبری تولیدعلم توسط جوانان است، گفت: در بخش های گوناگون علمی افتخار آفرینی کردیم و جوانان ایران در منطقه حرف اول را می زنند، در بخش ورزش بعد از انقلاب افتخار آفرینی های بی شماری داشتیم اما استان تهران به لحاظ سرانه ورزشی محروم است.

استاندار تهران، افزود: بانوان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند در کسب افتخارات نقش اساسی داشتند و باید در برخورداری از امکانات به ویژه امکانات ورزشی نیز به این عزیزان توجه ویژه کرد.

وی رویکرد دولت را گسترش و توسعه فضاهای ورزشی ویژه بانوان در استان تهران دانست و افزود: باید به بانوان بیش از پیش پرداخته شود و محرومیت های سرانه ورزشی در استان تهران به ویژه در بخش بانوان رفع شود.

محسنی بندپی اضافه کرد: تراکم جمعیتی استان تهران از دیگر استان های کشور بیشتر است، اما متناسب با این جمعیت زیرساخت های توسعه ای وجود ندارد و باید زیرساخت های لازم برای جمعیت رو به افزایش استان تهران فراهم شود.

نظرات بینندگان