در روزهای آینده کنسرت‌های مختلفی در ۸ سالن تهران برگزار می‌شود.
در کمتر از ۱۰ ماه حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان ۴ بار رییس و ترکیب هیئت مدیره این شرکت را تغییر داده و یا اعضایش استعفا کرده اند.
عرفان طهماسبی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «دلگیر» را منتشر کرد.
فصل جدید مجموعه کنسرت‌های «چهارپایه عشق» به خوانندگی مصطفی راغب در قالب بازخوانی برخی نوحه‌های قدیمی و آثار معاصر مرتبط با حضرت سیدالشهدا (ع) در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
مدیرعامل برج میلاد از افتتاح سرزمین تمدن‌های کشورهای حوزه مقاومت و اجرای ویژه برنامه «سوگواره منظومه خورشید» با محوریت نوجوانان عاشورایی همزمان با آغاز دهه دوم محرم خبر داد.
حجت الاسلام غلامرضا عادل:
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه سازمان اوقاف جزء شفاف ترین نهادهاست، گفت: بر همین اساس، نمایشگاه دستاوردهای وقف از پنجم اردیبهشت در هتل ارم افتتاح می شود و به مدت 5 روز از ساعت 9 تا 17 دایر خواهد بود و شرکتهای دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف در غرفه ها آماده شرح خدمات هستند.
زیورآلات و مجسمه‌های طلایی به ارزش یک میلیون یورو از موزه‌ای واقع در ایتالیا به سرقت رفت.
یک نقاشی آبرنگ که در ابتدا به قیمت ناچیزی خریداری شده بود به‌زودی به عنوان یکی از آثار «ویلیام ترنر»‌ راهی حراجی خواهد شد.
جمشید عندلیبی، نوازنده پیشگام ساز نی در ۶۶ سالگی درگذشت.
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با همراهی برج میلاد تهران کنسرت رایگانی را با حضور کودکان کار و خیابانی برگزار می‌کند.
صفحه  از ۴۵