کد خبر: ۴۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
با حمایت کالج بین‌المللی ابن‌سینا گرجستان

آغاز اکران «آن‌ها مرا دوست داشتند» از ۲۵ مهرماه

جواد لگزیان/ فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» با تعویق یک هفته‌ای و از ۲۵ مهرماه در سینماها به نمایش درمی‌آید.

به گزارش قلم نیوز و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی اجرایی و سرمایه‌گذاری ایرج رحمانی که پیش از این قرار بود از ۱۸ مهرماه به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد در سینماها به نمایش درآید، اکران آن به دلیل تعطیلی اخیر سینماها یک هفته به تعویق افتاد و از ۲۵ مهرماه روی پرده خواهد رفت.

امیرحسین آرمان، امیر جعفری و مهسا اسماعیلی به همراه نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی، ایرج رحمانی و (با هنرمندی) لیلا بلوکات بازیگرانی هستند که در «آن‌ها مرا دوست داشتند» به ایفای نقش پرداخته‌اند. سینا غفاری، حسین سلمانی‌مروست، شیلان مدنی، لیلا حسنی و الهه داودی که همگی جزو هنرجویان آکادمی بازیگری آوین محسوب می‌شوند، از دیگر چهره‌های جدید این فیلم هستند.

«آن‌ها مرا دوست داشتند» در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در دو رشته بازیگر نقش مکمل (امیر جعفری) و بهترین طراحی گریم (امید گلزاده) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

کالج بین‌المللی ابن‌سینا گرجستان در راستای ترویج هنر و فرهنگ در جامعه و حمایت از جوانان مستعد در عرصه سینما از این فیلم‌ حمایت و پشتیبانی کرد. حضور کالج بین‌المللی ابن‌سینا گرجستان به عنوان یکی از حامیان اصلی این فیلم، علاوه بر فراهم آوردن منابع مالی، فرصتی برای برقراری ارتباطات فرهنگی بین کشورهای مختلف و گسترش شناخت میان ملل مختلف است. این حمایت، بخشی از برنامه گسترده‌تر کالج برای تشویق به تولید محتوای فرهنگی و هنری و ترویج پیام‌های انسانی است که در ژرفای اینگونه آثار اصیل فرهنگی نهفته است.

نظرات بینندگان