مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در مورد ابهامات واردات اتوبوس‌های چینی و ماندن آنها در گمرک توضیحاتی ارائه کرد.
همزمان با دویست و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، طرح «ممنوعیت افزایش کیوسک‌ها (دکه‌ها) و کاهش سالیانه دو درصد از تعداد کیوسک‌های موجود در سطح مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران» بررسی شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: در حال حاضر طرح احداث مترو با پیگیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و به دستور استاندار فارس، متوقف شده و منتظر نتیجه جلسه شورای فنی استان هستیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: ۱۱۰ اتوبوس‌ برقی براساس تفاهمی که داشتیم و مبلغی که به طرف چینی واریز کردیم بناست اوایل آبان ماه وارد تهران بشود.
از ابتدای سال تاکنون به همت شهرداری تهران بیش از ۹۰۰هزار تن آسفالت‌ ریزی در معابر انجام شده است.
آئین تکریم و معارفه شهرداران مناطق ۲۱و۱۵،۵ برگزار شد.
مترو تهران اسلامشهر که ایستگاه آزادگان در انتهای خط ۳ مترو را به میدان نماز متصل می کند درحال احداث است و پس از پایان مرحله حفاری تونل، اکنون در مرحله روسازی و ریل گذاری است. همچنین ساخت ایستگاه ها نیز همزمان پیش می رود.
وزیر کشور با اشاره به موضوع تعیین تکلیف اتباع غیر مجاز ساکن در کشور گفت: آنها برادران ما هستند و مشترکات زیادی باهم داریم، اما ایران بیش از این امکان پذیرش اتباع را ندارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به موضوع ۳۰ تابلو سازمان فرهنگی هنری گفت: به عنوان رئیس کمیته تخصصی این موضوع بررسی‌های لازم را انجام دادم و از لحاظ تخصصی اعمال نظارت درست بود و روال براساس قانون طی شده بود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری آخرین وضعیت ورود اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی از چین را تشریح کرد.
صفحه  از ۲۲۸