با صدور پیامی صورت گرفت؛
هادی اخلاقی فیض آثار در پیامی درگذشت رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت را به خانواده آن مرحوم و همکاران بانک تجارت تسلیت گفت.
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز (شنبه، ۶ مردادماه) با ریزش ۳۰۲۷.۴۷ واحدی به ۲,۱۷۲,۲۸۷.۸۹ واحد رسیده است.
قیمت طلا امروز پنجشنبه (۲۵ جولای) تغییر چندانی نداشت زیرا سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده بودند تا زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی را ارزیابی کنند.
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۷ هزار و ۵۰۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۳ هزار و ۹۸۶ تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (چهارشنبه، سوم مردادماه) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با حفظ ثبات نسبت به روز گذشته، ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد.
ارز اربعین در ۳۰۲ شعبه بانک ملی ایران، شعبه و باجه پست بانک، شعب بانک ملت، شعب بانک صادرات، شعب بانک سپه، شعب بانک تجارت و ۶۳ شعب بانک پارسیان عرضه می شود.
طلا در طول یک ماه اول تابستان کاهش ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومانی را ثبت کرد؛ این کاهش در حالی بود که در بازار جهانی شاهد سقف‌شکنی قیمت اونس طلا بودیم و طلا به بالای ۲ هزار و ۴۰۰ دلار صعود کرد.
کناره‌گیری جو بایدن از رقابت ریاست‌جمهوری آمریکا ارزش دلار را کاهش داد.
دولت چهاردهم همچون همتای قبلی اش، میراث دار ارز رانتی است؛ هر چند که قیمت آن از 4200 تومان به 28500 تومان افزایش یافت که تقریبا مساله را حل نکرد و صرفا چالش را از وضعیتی به وضعیت دیگر منتقل کرد؛ حالا اما دولت چهاردهم یک ماموریت بسیار مهم پیش رو دارد تا بساط ارز رانتی و چندنرخی را برچیند.
تمامی وراث سهام عدالت برای دریافت سود، می‌بایست در سامانه سجام ثبت نام کنند.
صفحه  از ۶۰۶