دوچرخه سواری ایران در حالی دوازدهمین حضور خود را در المپیک ثبت می کند که ملی پوشان کشورمان در چند دوره از حضور خود موفق به عبور از خط پایان نشده‌اند تا این بار هم این عبور یک آرزو شود!
در پایان مرحله مقدماتی رقابت های کشتی آزاد نونهالان آسیا که به میزبانی تایلند در جریان است، چهار ملی پوش ایران به یک قدمی مدال طلا رسیدند و چهار نفر برای مدال برنز تلاش خواهند کرد.
پیش از حضور تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در المپیک پاریس پاداش ۲ میلیارد تومانی به اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اهدا شد.
سریع‌ترین مرد ایران:
حسن تفتیان درخواست کرده که مربی‌اش در المپیک همراهش باشد و در این راستا گفت: مهمترین دغدغه‌ام حضور مربی‌ام در المپیک است و در این مورد با آقای حدادی تلفنی صحبت کرده‌ام که قول داده تمام کارهای لازم را انجام دهد.
بعد از گذشت ۲۱ ماه از کسب اولین سهمیه ورزش ایران برای حضور در بازی های المپیک پاریس و در فاصله ۲۴ روز مانده تا این بازی‌ها، ترکیب کاروان ایران با «۴۰ سهمیه در ۱۴ رشته» نهایی شد.
نوشاد عالمیان در رقابتی نزدیک با نفر چهارم جهان از چین به پیروزی رسید و به جدول ۱۶ نفره مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان صعود کرد.
جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی برگزار شد.
برنامه بازی‌های فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطه‌ای غرب آسیا اعلام شد.
میرزاجانپور:
دریافت‌کننده قدرتی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در مورد قهرمانی در لیگ برتر گفت: فینال سخت، نفس‌گیر و جنگنده‌ای داشتیم. جذابیت بازی آنقدر زیاد بود که در هر امتیاز مربیان و بازیکنان استرس داشتند.
رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی:
رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با اشاره به موفقیت های این رشته در سال ۱۴۰۲ گفت: با این تلاش و پشتکاری که در جوانان ورزشکار می‌بینیم به آینده این رشته ها امیدواریم.
صفحه  از ۶۷