سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما فارغ از برخی اختلافات با بعضی کشورهای منطقه اولویت خود را رایزنی برای حفظ صلح و امنیت قرار دادیم. امروز هم به کویت و بحرین سفر خواهیم داشت تا با بخش مهمی از کشورهایی که باید رایزنی می‌کردیم این کار انجام شود.
عراقچی:
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به تنش‌آفرینی‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران خاطرنشان کرد: ما تمام اهداف در اسرائیل را شناسایی کرده‌ایم، معطل نمی‌کنیم اما عجله‌ هم نمی‌کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: این احتمال وجود دارد که شاهد «غزه دوم» در جنوب لبنان باشیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دیپلماسی با هدف بسیج ظرفیت همه‌ کشورهای منطقه و سازمان‌های بین‌المللی برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی در میدان است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در پیگیری حق خود برای پیگرد کیفری مرتکبین ترور شهید سلیمانی مصمم است؛ کمااینکه روند دادرسی به این پرونده در دادگاهی در تهران در جریان است. 
عراقچی:
وزیر امور خارجه با اشاره به ملاقات خود با ژوزف بورل و انریکه مورا در نیویورک، گفت: من به وضوح بر آنچه گفته‌ام تأکید می‌کنم؛ ما موشک‌های بالستیک به روسیه ارائه نداده‌ایم و اگر اروپا نیاز به بهانه‌ای برای کوتاه آمدن در مقابل باج‌خواهی اسرائیل دارد، بهتر است داستان دیگری پیدا کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بی عملی شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر جنگ افروزی رژیم صهیونیستی موجب نقض جدی صلح و ثبات در منطقه است و تبعات جدی برای صلح و امنیت بین‌الملل دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در سوریه به سر می‌برد، با رئیس جمهور این کشور دیدار و دو طرف در خصوص موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر کردند.
کنعانی:
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: کسی که در برابر امنیت ملی ایران بایستد پاسخ این اقدامات ماجراجویانه را دریافت می‌کند.
ابوشریف:
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌ها در امت اسلامی و عربی بود و نقش مهمی در هدایت پروژه اسلامی، به ویژه در بخش عربی آن داشت. با وجود از دست دادن این نماد بزرگ، مقاومت نه‌تنها تضعیف نمی‌شود، بلکه قوی‌تر و مصمم‌تر به راه خود ادامه خواهد داد.
صفحه  از ۱۴۴