رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره را «بدترین سخنرانی یک مقام خارجی در کنگره» توصیف کرد.
وزیر خارجه اوکراین:
وزارت امور خارجه چین امروز چهارشنبه از آمادگی اوکراین و روسیه برای شروع مذاکرات خبر داد.
گزارشی که بلافاصله پس از کناره‌گیری رئیس جمهور آمریکا از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر منتشر شده است، از نکته‌ای عجیب درباره ارتباط جایگزین احتمالی او و نامزد جمهوری‌خواهان حکایت دارد!
رئیس‌جمهور آذربایجان متعهد شد که به سرزمین‌های فرادریایی فرانسه برای تامین استقلال کمک کند. این تازه‌ترین مورد از یک سری حوادثی است که باکو را در مقابل پاریس بر سر درگیری‌های طولانی‌مدت در منطقه قفقاز قرار می‌دهد.
در حادثه برخورد یک دستگاه خودرو به رستورانی در منطقه ۲۰ پاریس، یک نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند.
دادستان فدرال آمریکا می‌‍گوید یکی از مقامات ارشد سازمان اطلاعات مرکزی این کشور به مدت ۱۰ سال به صورت مخفیانه با سازمان‌های امنیتی کره جنوبی در ارتباط بوده است.
ترامپ:
رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پس از آنکه از سوءقصد جان به سالم به‌در برد، درباره این حادثه توضیحاتی را به اشتراک گذاشت.
سیاست‌های توسعه‌طلبانه‌ ناتو در برهه اخیر که با هدف حمایت از اوکراین و حتی به عنوان ابزاری برای پیروزی در انتخابات‌های داخلی آمریکا و فرانسه انجام شده، سبب ایجاد تنش و ثبات‌زدایی شده‌ است.
روسیه:
سرویس اطلاعات خارجی روسیه هشدار داد که دولت آمریکا با طراحی اعتراض‌های سراسری به‌دنبال تغییر دولت گرجستان است.
باوجود باقی ماندن سه سال از عمر دولت ماکرون، وی با انتخابات زودهنگام به قمار بزرگی دست زد اما پیروزی چشمگیر راست افراطی در دور اول انتخابات پارلمانی، نقشه رئیس جمهور فرانسه را نقش برآب کرد.
صفحه  از ۱۴