این مجموعه بزرگ خودروسازی توانست از مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان لوح «مدال‌آور سال ۱۴۰۳» را دریافت کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: از نظر شورای رقابت بازار خودرو همچنان انحصاری است از این رو مصوبه ۵۴۳ لازم الاجراست بنابراین هر گونه اظهارنظری خارج از این چارچوب در حال حاضر کاملاً غیرقانونی است.
معاون سازمان توسعه تجارت گفت: دو هفته پیش الحاقیه موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران و سوریه در کمیسیون اقتصادی مجلس به تأیید نهایی رسید و در صف ورود به صحن علنی مجلس قرار دارد.
معاون سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا در مجلس است که امیدواریم تا قبل از ژانویه (بهمن) در مجلس نهایی و ابلاغ شود.
بررسی ها نشان می دهد که محدودیت‌های فزاینده برق که تا مهرماه هم ادامه داشت، منجر به افت ۵.۷ درصدی تولید فولاد ایران در نیمه نخست سال شده است.
روند تغییرات میزان تعرفه واردات خودرو و اعمال ممنوعیت بر آن در دوره‌های مختلف، عدم وجود انسجام در تصمیمات را نشان می دهد.
بررسی روابط تجاری ایران با ترکمنستان بیانگر این است که ایران حدود ۱۲.۵ درصد از سهم بازار نیازمندی‌های این کشور را به خود اختصاص داده است.
دبیر کنگره موبایل ایران بیان کرد: فرق نمی‌کند سامسونگ، آیفون و یا شیائومی باشد، چون بازار هدف مشخصا ایران نیست، عملا آن اتفاقی که برای پیجرها در لبنان رخ داد برای موبایل هایی که وارد ایران می‌شود، نمی‌افتد. ضمن این که هیچ کمپانی و برند موبایل در جهان خودش را آلوده چنین جریان‌های سیاسی نمی‌کند.
بسیاری از فعالان اقتصادی اذعان دارند که تعدد بخشنامه‌ها، تناقض آنها و عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر به یکی از موانع مهم پیش روی تجارت رسمی کشور تبدیل شده است.
وزرای صنعت، معدن و تجارت ایران و زیرساخت ارمنستان در نشستی مشترک، بر توسعه همکاری‌های صنعتی و معدنی میان دو کشور و اهمیت رفع موانع لجستیکی تاکید کردند.
صفحه  از ۳۸۱