کد خبر: ۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
صاحبان مشاغل و صنایع می توانند محصولات و خدمات خود را در رسانه ها معرفی کنند

طراحی یک پویش رسانه ای برای حمایت از صنایع

در راستای نامگذاری سال ۱۳۹۶ به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری، پیرو ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر در خصوص ایجاد و تقویت نشان (برند)های تجاری داخلی و همچنین بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی و پیرو آن معاونت سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت امیدگستر (وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا و صندوق بازنشستگی کشوری) طرح «پویش رسانه‌ای توسعه برند داخلی» را تدوین و اجرایی کرده است و از طریق سرمایه‌گذاری مشترک با برندها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی به اجرا درآورده است.

درباره این پویش:
شرکت خبری و سامانه اطلاع‌رسانی امیدگستر به عنوان تنها مجموعه تخصصی رسانه و ارتباطات صندوق بازنشستگی کشوری، به منظور حمایت از صنایع، خدمات، کالا و کسب‌وکار داخلی، با همکاری رسانه‌های مکتوب و اینترنتی فراگیر کشور، طرحی را با هدف تولید و انتشار محتوای اختصاصی برندها تدوین و به مرحله اجرا گذاشته است.
در این طرح کارشناسان و خبرنگاران شرکت امیدگستر با بررسی نیازها و اهداف یک سازمان یا شرکت نسبت به تولید خبر، گزارش و مصاحبه اختصاصی اقدام کرده و سپس در رسانه‌های منتخب منتشر می‌کنند.

مزایای طرح
• هزینه بسیار پایین نسبت به تبلیغات رسانه‌ای متداول با توجه به سرمایه‌گذاری مشترک

• سرانه بالای توزیع و نسبت دیده شدن بالا توسط مدیران، کارآفرینان و تصمیم‌سازان

• قرار گرفتن در متن محتوای رسانه‌ها و درصد بالاتر دیده شدن در مقایسه با تبلیغات مرسوم تصویری

• ارتباط با دایره مخاطبان بیشتر
• کسب وجهه ممتاز برند به دلیل پرداخته شدن موضوع فعالیت در رسانه‌های رسمی
• ارزش افزوده محتوای متنی نسبت به تبلیغات تصویری در رسانه‌های مکتوب و مجازی
• خدمات تخصصی رسانه‌ای رایگان (تهیه خبر، عکاسی و ویرایش)
• ایجاد ارتباط با خبرنگاران و اصحاب رسانه

جهت دریافت بسته های پیشنهادی و لیست قیمت با ما تماس بگیرید
جهت دریافت تعرفه حمایتی اینجا کلیک کنید

نظرات بینندگان