تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قلم نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید: " ایران سامانه "

به گزارش قلم نیوز، این نشست روز شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۴ از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در محل مرکز مطالعات عالی روابط بینالمللی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و جمعی از استادان برجسته و صاحبنظران حوزۀ روابط بینالملل و حکمرانی به طرح دیدگاهها و تحلیلهای خود میپردازند.
در این نشست، دکتر محمدرضا مجیدی (عضو هیئت علمی دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران)، دکتر غلامرضا کریمی (عضو هیئت علمی دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی) و دکتر مصطفی زمانیان (عضو هیئت علمی دانشکدۀ حکمرانی دانشگاه تهران) به ارائه دیدگاهها و تحلیلهای علمی خواهند پرداخت. همچنین دکتر راضیه مهدیه نجفآبادی (عضو هیئت مدیرۀ اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران) دبیری علمی این نشست را برعهده دارد.
رویداد «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» با مشارکت و حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد ایرانشناسی و با هدف تقویت دیپلماسی علمی و فرهنگی، با رویکردی نوین در دفاع از روایت ملی ایران در عرصۀ بینالمللی برگزار میشود. این رویداد در دانشگاههای برتر کشور و متناسب با زیستبوم تخصصی هر دانشگاه، به بررسی موضوعات راهبردی مرتبط با ارتقای برند ملی ایران میپردازد.
حضور در این نشست برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقهمندان آزاد است و شرکتکنندگان گواهی معتبر حضور دریافت خواهند کرد.
علاقهمندان برای ثبتنام و هماهنگی حضور میتوانند از طریق نشانی https://B2n.ir/IRnationbrand1 زیر اقدام کنند.