کد خبر: ۴۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

قیمت طلا و سکه امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ همزمان با انتشار خبر ترور و شهادت رهبر حماس و همراه با رکوردزنی تاریخی اونس جهانی طلا، با افزایش چشمگیری در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. بازار سکه در قطعات بزرگ بیش از یک میلیون تومان گران شد و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز به کانال چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی صعود کرد. گفتنی است قیمت دلار نیز امروز در نیمه بالایی کانال سوم از کریدور ششم نوسانی شده است.

به گزارش قلم نیوز و به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ همراه با رکوردزنی تاریخی اونس جهانی طلا،‌ در روند صعودی بازگشایی شد. بازار سکه در قطعات سنگین بیش از یک میلیون تومان رشد کرد و در کانال‌های بالاتر نشست و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز قله چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را فتح کرد.

با انتشار خبر ترور و شهادت یحیی سنوار، رهبر حماس در روز گذشته، اونس جهانی طلا رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد و به بیش از ۲۷۲۰ دلار رسید. همین امر بر بازار داخل تاثیر گذاشت و در معاملات آغاز هفته آن را صعودی کرده است. شایان‌ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا در این لحظه با کاهش یک دلاری، با رقم ۲۷۲۰ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار امروز در کانال سوم از کریدور ششم نوسانی شده و در این لحظه روی پله هفتم از کانال سوم این کریدور قرار گرفته است.

قیمت سکه و طلا ۲۸ مهر

 
نظرات بینندگان