کد خبر: ۴۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

قیمت طلا و سکه امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ همراه با افزایش اونس جهانی و رشد دلار با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. سکه امامی بار دیگر در کانال ۵۰ میلیونی قرار گرفت و آماده صعود به کانال بالاتر شد و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز در کانال چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی پیش‌روی کرد. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال سوم از کریدور ششم رشد کرده است.

به گزارش قلم نیوز و به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ در صعودی بازگشایی شد. افزایش قابل توجه اونس جهانی و رشد دلار بر بازارها اثر گذاشته است. به‌طوری که قیمت سکه در تمام قطعات رشد کرد و طلای ۱۸ عیار در کانال چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی پیش‌روی کرد.

شایان‌ ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با افزایش ۱۹ دلاری، با رقم ۲۶۸۰ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار با ۵۵۰ تومان افزایش در کانال سوم از کریدور ششم رشد کرده و به نیمه این کانال رسیده است.

قیمت سکه و طلا ۲۵ مهر

قیمت نقره ۱۲۵۰ تومان افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، با ۳۸ سنت افزایش،‌ روی رقم ۳۱ دلار و ۸۶ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۲۵۰ تومان افزایش، گرمی ۶۵ هزار و ۷۰ تومان به فروش رسید.

تمام قطعات سکه رشد کرد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی بود. به‌طوری‌که سکه امامی بار دیگر به کانال ۵۰ میلیونی نشست و آماده صعود به کانال بالاتر شد. قیمت سکه امامی با ۸۲۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۵۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۷۳۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۴ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه با ۵۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۲۵۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

بازار طلا امروز در روند صعودی بازگشایی شده است؛ هر مثقال طلا با ۲۳۹ هزار تومان افزایش، به کانال ۱۸ میلیونی صعود و روی رقم ۱۸ میلیون و ۲۷ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۱۶۱ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت طلای دست دوم نیز با ۵۶ هزار و ۳۶ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۱۰۶ هزار و ۳۲۸ تومان به ثبت رسیده است. حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۲۹۹ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۱۵۹ هزار تومان نیم ‌سکه ۲۹۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۴ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۴۲ هزار تومان افزایش یافت.

 
نظرات بینندگان