کد خبر: ۴۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر مربع پیاده‌روسازی در منطقه ۲ پایتخت

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ گفت: در راستای سیاست‌های مدیریت شهری در توسعه شهر انسان‌محور، بیش از ۳۰ کیلومتر مربع پیاده‌روسازی در حال اجرا است.
 

به گزارش قلم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حمیدرضا رنجبر ،معاون فی و عمران منطقه گفت: به منظور ساماندهی و بهبود تردد عابران پیاده، طرح ۳۰ کیلومتر پیاده‌روسازی در ۸ محور پیش بینی شده است که  عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: طرح پیاده روسازی در خیابان  های سیمای ایران، کوی نصر، مرزداران ، بهبودی ، حسن سیف، سپهر، فرحزادی و همچنین جلال آل احمد در حال انجام است.

معاون شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه همزمان با اقدامات عمرانی در بهسازی معابر شهری، برنامه جامع اقدامات مناسب سازی برای اقشار خاص جامعه در دستور کار قرار گرفت ادامه داد: پیاده روها تاثیر بسزایی در اصلاح فضاهای پیرامونی دارد و از این جهت با مناسب سازی این مسیرها معلولان جسمی و حرکتی نیز می توانند به راحتی در معابر منطقه تردد نمایند.

رنجبر افزود: در راستای مناسب سازی معابر برای افراد توان یاب، اتصال سواره رو به پیاده رو، اجرای نوار بساوایی و همچنین ایجاد خط نابینایان با استفاده از سنگفرش با خط ویژه نابینایان انجام می شود.

نظرات بینندگان