شرکت توانیر در اطلاعیه ای از هموطنان درخواست کرد که اشکالات شبکه برق و ادارات پرمصرف را اعلام کنند.
شرکت توانیر خطاب به شهروندان اعلام کرد که صنعت برق در راستای ارتقای نظارتهای اجتماعی و بهبود خدمت رسانی، از همه مردم عزیز درخواست دارد:
در صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه برق مانند، اشکالات در روشنایی معابر، سیم پارگی، آسیب دیدگی پایه های برق، خاموشی های ناشی از جریانات جوی یا حوادث طبیعی و تصادفات، استفاده غیرمجاز از برق ، رمزارزهای غیرمجاز، همچنین در صورت حضور و یا مشاهده اداره و دستگاه اداری و اجرائی که نکات مدیریت مصرف برق ( مانند قرار دادن دمای سرمایش کولر روی عددی پایین تر از ۲۵ درجه، نورپردازیهای زائد در نمای ساختمان و محیط، روشنایی مازاد نیاز در روز یا شب و...) مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۱ و یا اپلیکیشن *برق من* اطلاع دهند.
صنعت برق در نظر دارد در سراسر کشور، به پاس قدردانی مسئولیت اجتماعی هموطنان عزیز همکار در این طرح هدایایی را به قید قرعه اهدا کند.